Olympus EM-3535

Nikon F
58 mm
Nikon AF-P DX NIKKOR 70–300 MM 1:4.5–6.3 G ED

Hensepens 65 06-01-2012 Product paar dagen in bezit

Wat een prima lens is dit! Eenvoudige bediening, prachtige details en kleuren. Gewoon waar voor je geld.Natuurlijk zullen professionals kritischer zijn, maar de doorsnee fotograaf zal deze lens als een waardevolle aanvulling ervaren.Ook als portretlens geschikt.Spelen met scherptediepte is leuk.

Fox328 26-07-2011 Product paar weken in bezit

Wat een verrassende lens is dit. Macro opnamen zoals macro bedoeld is, messcherp en onthullend als het gaat om de details van bv een mier! Niets is te klein. En dan ook nog prima geschikt voor portret of straat fotografie met mooie "shallow depth" (onscherpte) of juist messcherp.
De lens is super licht voelt iets plastic aan maar is qua prijs kwaliteitsverhouding wellicht de beste lens in de handel. Een aanrader dus!

Amber1982 13-09-2010 Product paar dagen in bezit

Dit is een buitengewoon fijne lens. Geweldige kleuren, haarscherp en uitstekende scherptediepte.
Kortste scherpstelafstand zou 14,5 cm moeten zijn, dat klopt niet. met deze lens kan je letterlijk op je onderwerp zitten en nog AF gebruiken. Vooral handig als je meeldraadjes / stampertjes van bloemen wil fotograferen, dan kan de lens gerust rusten op de bloemblaadjes.
Tot dat ik deze lens in mijn bezit kreeg was de Olympus 70-300mm mijn favoriete lens, maar deze macro staat nu met stipt op nummer 1.