Sigma 24-70mm F2.8 EX DG MACRO (Nikon D)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sigma 24-70mm F2.8 EX DG MACRO (Nikon D) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Alwin Sitton 22-09-2008

Ik heb deze lens ruim een half jaar in mijn bezit gehad. Ik heb nog steeds spijt dat ik deze lens gekocht heb in plaats van de Nikkor variant. De Nikkor variant heb ik sinds kort in mijn bezit. Wat een wereld van verschil, contrast van Sigma is gewoon ronduit slecht. Scherpstelling was wel goed, maar de scherpte viel echt zwaar tegen. Degelijkheid was wel oke.

R van der Lingen 04-04-2007

Prachtige lens, scherp, stevig, en lichtgevoelig f2,8.
In vergelijking met een Nikon lens met dezelfde waardes een koopje.

Rapsskater 20-03-2007

Ik heb deze lens (en ook de 50-150mm f2.8) voor mijn Nikon D80 aangeschaft maar............. dat werkt absoluut niet !!! Vrijwel geen enkele foto is echt scherp en alles tenminste 2 stops overbelicht.

Body en beide lenzen zijn opgestuurd.......... tenminste een week of 6 geen materiaal.

Waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem tussen Nikon en Sigma, ggrrrrr