Olympus M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.8 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Maartje 31-08-2017

lens voor mooie portretten

mooie kwaliteit lens welke prachtige fotos maakt, de portretten zijn mooi scherp en de achtergrond onscherp hierdoor krijg je een goed resultaat.

Tara1989 30-09-2013

Volledig eens met de vorige review. Uitstekende scherpte, kleur en contrast. Hier krijg je geen spijt van !

Roemert 19-11-2011

Dit is de eerste mft lens waar ik 100 % tevreden mee ben. Mooie (on)scherpte en met de nieuwste pen modellen (in mijn geval de epl-3) is de scherpstelling verbazend snel.
Afwerking is prima en de prijs is gezien de geleverde kwaliteit zonder meer redelijk te noemen. Heb al meerdere 50mm (f1.4/1.8 sigma en nikon) lenzen gehad op mijn nikon camera (D700),maar ik vind dat de Olympus de betere beelden levert, ondanks de veel betere sensor van de Spiegelreflex.

OLYLOVER 24-12-2011

Olympus Zuiko glas is altijd al bijzonder geweest, jammer dat zoveel mensen denken dat Nikon en Canon veel beter is. Het Olympus Zuiko glaswerk is volgens mij meer in de klasse van Leica en Carl Zeiss. Niet zo vreemd dat de geleverde foto's dan ook van de betere kwaliteit zijn.