Fujifilm XF 55-200mm F 3.5-4.8 R LM OIS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm XF 55-200mm F 3.5-4.8 R LM OIS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maria 16-02-2019

tele-objectief

Voor mij, als amateur, een uitstekend objectief waarmee ik prima uit de voeten kan voor hetgeen ik ermee wil bereiken.
Gebruiksvriendelijk, prima mogelijkheden, goede resultaten. Kortom blij met mijn objectief die een mooie aanvulling is op mijn 18-55 lens.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • inclusief zonnekap

Minpunten

• zwaarder in gewicht dan verwacht

Rob 15-01-2016

Misschien iets duurder dan de concurrentie maar dit ziet er dan ook schitterend uit. Een stuk groter dan ik verwachtte, lees: robuuster, en evenredig zwaarder. Kwaliteit, degelijkheid en design zijn 100%, 5 sterren waard. Mogelijkheden en gebruiksgemak zijn m.i. ook 100%, maar je hebt de beperkingen die eigen zijn aan dit soort lenzen.Het voelt aan als een prima stuk gereedschap in combinatie met de x-pro 1 en de eerste opnamen beloven veel goeds. Een waardevolle extra naast de 35 mm. Levering door Foto Semeins/besteldienst was inderdaad de dag na bestelling, perfect.