De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon 8114B001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Yoeri Goddijn 10-08-2019

Betaalbare lens

Geschreven voor: Canon 8114B001

Ik heb deze lens gekocht samen met de Canon EOS 700D. Deze standaard lens is stil tijdens het scherpstellen waardoor ik 'm ook voor filmopnamen kan gebruiken terwijl ik het object met Auto Focus blijf volgen. Daarnaast gebruik deze lens ook voor landschapsfotografie.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Goede kwaliteit

Tony E 26-06-2015
Geschreven voor: Canon 8114B001

Ik heb de lens nu ruim een jaar in gebruik op mijn Canon 70D.
Een prima lens voor zijn prijs met goede resultaten.

+ goede scherpte en autofocus voor een kitlens
+ prettig laag gewicht en degelijk genoeg voor de amateur
- zoals te verwachten bij dit prijskaartje is de geringe lichtsterkte

De tijd dat een kittens ondermaats presteerde is nu echt voorbij.

joeri veenhuizen 08-10-2013
Geschreven voor: Canon 8114B001

dit lensje oversteeg mijn verwachtingen totaal! ik kreeg deze met mijn 700d als kitlens en ik heb eigenlijk totaal geen minpunten behalve dat bij filmpjes en bij weinig ligt deze lens afentoe een beetje moeite heeft met scherstellen. maar de scherpte, het contrast is prachtig en de rest ook. hij is ook lekker stevig. de STM is echt een enorme verbetering. tijdens het filmen hoor je nu tenminste niet de hele tijd tzzzzz tzz tzzzzt. ook focust hij echt super snel. ben zeer onder de indruk.