Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 60mm F2.8 Macro - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 60mm F2.8 Macro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Henk S. 02-09-2022

Heel blij met deze lens!

Ik hou van macro en close-up fotografie en las in recensies dat dit een uitstekende lens is voor M43 camera's.
Dat is geen woord teveel gezegd! Superscherp, ook in de hoeken. Mooie bokeh. Handig: instelbaar scherpstelbereik. En ook uiterst geschikt voor portretfotografie. Werkt 100% goed samen met mijn Panasonic G9 camera, ook bij focus stacking e.d.
Kortom: erg blij met deze lens. Gekocht bij CameraNu.nl.

Harry 20-11-2019

Fijne Macrolens

Haarscherpe lens. Lekker klein en licht, dus makkelijk mee te nemen in de fototas.
Kan ook goed tegen regenbuitje.

Pluspunten

• Scherp
  • Licht
  • Klein

Ria Buis 18-07-2019

Prima lens

Ik heb vanmorgen deze lens gekocht bij Kamera Express in Haarlem en ben meteen doorgereden naar het duin om de zonnedauw op de foto te zetten ..
Andre in de winkel heeft me uitgelegd hoe de lens werkt en het was echt zo simpel als hij het vertelde .
Voor het eerst met een macro lens aan de gang geweest en wat een prachtige beelden geeft deze lens .
Super makkelijk in gebruik , super mooie foto's

Harry 08-04-2019

Geweldige foto's

Altijd met tussen-ringen gewerkt voor macro foto's maar met deze lens perfecte macro foto's .

Het scherp stellen gaat zeer gemakkelijk en deze lens kan ook nog tegen een stootje .

Ab Wisselink 18-08-2017

Heerlijk scherpe lens

Nadat deze lens al een flinke poos op mijn verlanglijst had gestaan, heb ik hem aangeschaft. Nu een week of drie in gebruik en nog geen moment spijt gehad. De lens levert prachtig scherpe beelden op. Zowel bij macrowerk als bij portretten of landschappen. Je moet even leren welke instelmogelijkheden er zijn, maar dat is met de bijgeleverde handleiding goed te doen.

Pluspunten

• scherpte
  • mogelijkheden

Minpunten

• Scherpstellen bij macro vergt wel wat oefening.