Nintendo Meer Brain Training Nintendo DS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nintendo Meer Brain Training Nintendo DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Schotenaar 11-11-2007

Of Meer Brain Training de aankoop waard is, ligt vooral aan wat je van het vorige deel vond. Train je nog elke dag je brein? Dan is Meer Brain Training ongetwijfeld een prima uitbreiding. Ook als je nog geen Brain Trainer hebt gespeeld en je wou het altijd al eens proberen, dan doe je zeker geen miskoop. Maar als het eerste deel na een week al in de kast lag, dan kan je de game beter mooi in de winkelrekken laten liggen!

Meer Brain Training is geworden wat het moest zijn: een serieuze uitbreiding van het vorige deel met meer oefeningen en meer uitdaging. De vormgeving en het geluid trekken misschien niet meteen de aandacht van de jonge gamers, toch zijn de oefeningen verrassend uitdagend en is de drang om je hersenleeftijd te verbeteren erg groot. Jammer genoeg richt deze game zich naar een specifiek deel van gamers en dit is heel spijtig. Het is namelijk een game die voor sommigen een teleurstelling zal zijn door de eentonigheid en dit verplicht mij ertoe de score een beetje omlaag te schroeven. Maar heb je bij het vorige deel de leeftijd van 20 jaar bereikt en wil je een nieuwe uitdaging? Hol dan naar de winkel en haal Meer Brain Training in huis.