Nintendo Pokémon: Diamond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Pokémon: Diamond op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ingeting 21-07-2008
Geschreven voor: Nintendo Pokémon: Diamond

Mijn dochter van13 heeft dit spel nu 2 weken.
Het is een leuk spel met veel mogelijkheden. Jammer dat het 2d is. Veel variaties. Ook leuk dat je pokemons kunt uitwisselen.

Mick Boris 06-04-2008
Geschreven voor: Nintendo Pokémon: Diamond

Dit is echt een hele leuke game. De kwaliteit is voor een Pokemon spelletje goed, al hadden de poppetjes in het spelletje toch wel mooier gekund. Ook hele leuke muziekjes, echt Pokemon. Wel jammer dat sommige dingen zó zeldzaam zijn, dat je ze bijna niet kan krijgen. Bijv. zogenaamde Shiny Pokémon. Kans dat je ze vindt is 1 op 6000! Maar het is zeker weten een aanrader, al houd je van fantasie.

nintendo ds gamer 28-07-2007

GOED, BETER, POKEMON DIAMOND
Dat zou ik er over willen zeggen.

Als je een ds hebt en je wil een spel waar je minstens 100 uur mee zoet bent, koop dan pokemon. Geluid is goed speelplezier perfect, en in vergelijking met de vorige pokemonspellen is het beeld ook prima.
10en zijn niet genoeg.

Ik ben duidelijk happy :D