Nintendo Mario Party DS Nintendo DS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Mario Party DS Nintendo DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Ils 24-09-2008

Ik vind dit echt een heeeeeeel leuk spel! Ik ben 13 jaar. Je kunt heel veel verschillende spelletjes spelen en vooral met zijn 2en of meer dit spel spelen is nog leuker! Ik vind dit echt een aanrader voor iedereen.

Exode 26-06-2008

Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan dit spel terwijl ik eigenlijk geen computerspellen mens ben. Erg leuk om tegen elkaar te spelen! Ik heb dan de game card in mijn DS en mijn vriendin kan ervan meegenieten door download dus maar 1 card nodig!

Er zitten erg leuke minigames in, die afwisselend zijn en waar ik behoorlijk fanatiek van word.

De story mode is leuk maar daar moet je echt de tijd voor nemen en hebben. De minigames kan je echter ook zonder de borden spelen en dan kan je dus even snel een game spelen.

Mijn neefje en nichtje die allebei heerlijk aan het puberen zijn, vinden deze game ook helemaal geweldig. Mijn neefje heeft zelfs zijn playstation aan de kant gezet.