Nintendo English Training Nintendo DS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo English Training Nintendo DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Sonja Sonja 29-10-2007

Ik vind het een leuke manier om engels te leren, waar ik echter tegenaan loop is dat ik niet altijd goed kan verstaan wat men zegt en dan lukt het dus ook niet om foutloos en zonder hulp de test te volbrengen. Dit terwijl ik de woorden wel ken!
Een oplossing hiervoor zou zijn wanneer het woord of de zin wordt uitgesproken en er direct een nederlandse vertaling onder staat. Nu krijg je de nederlandse vertaling pas als je het woord/de volledige zin hebt ingetypt. Verder werkt het tot zover voor mij stimulerend en vind ik het leuk om te doen.

marijma 13-05-2007

geweldig spel. Erg motiverend om engels te leren. Door middel van dictee's te oefenen en 1x per dag een test af te leggen verdien je je niveau en nieuwe spelletjes.

King John 1967 27-12-2006

Leuk leerzaam spelletje gekocht voor mijn dochtertje van 9 jaar. Leer niveau
is prima. Na een eerste test geeft het spel aan op welk niveau je zit, zodat de
oefeningen daarop worden aangepast. Er is genoeg variatie in het spel om het
leren aantrekkkelijk te maken voor kinderen. Zo is er bv een poppetje wat je
moet laten hardlopen door woorden snel en goed op te schrijven. Hiermee kun je
telkens proberen je record te verbeteren. Ook voor volwassenen een aanrader om
je Engels wat op te vijzelen. Na de kerstvakantie kan ze waarschijnlijk beter
Engels dan ik....