Nintendo Mario Kart 7 Nintendo 3DS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nintendo Mario Kart 7 Nintendo 3DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annefleur 20-05-2012

Ik heb Mario kart 7 al een tijdje. Het is echt een geweldige game. Ik heb nog nooit zo'n geweldige game gespeeld! Het is een belevenis die iedereen moet meemaken. Het is niet zomaar karten op verschillende parcours, je kart door water, door de lucht met een parachute. Er zijn oude races gebruikt uit Mario kart voor de ds en Mario kart voor de Wii. Ook zijn er nieuwe parcours toegevoegd. Voor beginners kan het in het begin wat lastig zijn. Maar als je al wat speelervaring hebt versla je de ene tegenstander na de andere. Voor dit spel heb je de 3ds nodig. Op de ds lite of dsi of dsi XL kan dit spel niet gespeeld worden. Dit is wel een spel voor kinderen vanaf 7 jaar. Kinderen jonger dan 7 jaar snappen dit spel denk ik niet. Ook voor volwassen beveel ik dit aan! Het is waar voor je geld.