Sitecom CN-081 USB 2.0 Hub 4 Port - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom CN-081 USB 2.0 Hub 4 Port op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

WMH 30-05-2020

Sitecom 4 poort USB 2.0 hub - CN-081

Deze Sitecom CN-081 usb 2.0 4 poorten hub met externe stroom adapter wordt in tegenstelling tot die van Delock niet heet als je er usb apparaten op aansluit dus deze is naar mijn mening brandveiliger!

Geer 20-08-2018

klein maar fijn

klein, maar zeer functioneel product. Fraai van vorm, goede USB-poorten. Compleet geleverd met degelijke voedingskabel en stevig usb-kabeltje.

Pluspunten

• strakke, kleine afmetingen
  • goede usb-poorten

Steven 27-07-2017

Waardeloos rotdding

Ik heb er een gekocht om mijn laptop schuit te zetten. Met een muis, extern toetsenbord en USB-stick en soms telefoon om te laten heb ik dat nodig. Ik heb er een gekocht die na twee weken al niet meer reageren op een van de poorten (niet een bepaalde poort maar een wisselende die niet reageert.

Pluspunten zijn dat het gemakkelijk aan te sluiten is zonder technische kennis of programma's installeren. Deze wegen helaas niet op tegen de minpunten, voor mij echte show stoppers.

Terug naar de winkel. Nieuw exemplaar. Die deed het een tijdje maar na een paar maanden kreeg ik hetzelfde euvel. Rechtstreeks in mijn PC doet alles het maar via deze sitecom dus niet. Nu, na de vakantie, reageert hij nergens meer op.

Een keer een maandagochtendexemplaar, dat kan je altijd hebben, maar twee keer betekent gewoon CCC = Cheap Chinese Crap. Sorry dat ik hier een beetje scheld, ik ben hier echt boos over.

GarveyMik 25-07-2017

Handige USB poort

Voor weinig geld 4 usb poortjes erbij! Je moet er niet mee gooien, maar verder is het een prima dingetje. Ik heb er nu twee in gebruik voor mijn dongles en heb na 1 jaar geen klachten. Aanrader!

Pluspunten

• klein en licht

Minpunten

• plastic afwerking, maar gezien de prijs logisch