Sitecom CN-081 USB 2.0 Hub 4 Port - Reviews

zwart
Aantal poorten
Hub interfaces
USB 2.0

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Steven 27-07-2017

Waardeloos rotdding

Ik heb er een gekocht om mijn laptop schuit te zetten. Met een muis, extern toetsenbord en USB-stick en soms telefoon om te laten heb ik dat nodig. Ik heb er een gekocht die na twee weken al niet meer reageren op een van de poorten (niet een bepaalde poort maar een wisselende die niet reageert.

Pluspunten zijn dat het gemakkelijk aan te sluiten is zonder technische kennis of programma's installeren. Deze wegen helaas niet op tegen de minpunten, voor mij echte show stoppers.

Terug naar de winkel. Nieuw exemplaar. Die deed het een tijdje maar na een paar maanden kreeg ik hetzelfde euvel. Rechtstreeks in mijn PC doet alles het maar via deze sitecom dus niet. Nu, na de vakantie, reageert hij nergens meer op.

Een keer een maandagochtendexemplaar, dat kan je altijd hebben, maar twee keer betekent gewoon CCC = Cheap Chinese Crap. Sorry dat ik hier een beetje scheld, ik ben hier echt boos over.

GarveyMik 25-07-2017

Handige USB poort

Voor weinig geld 4 usb poortjes erbij! Je moet er niet mee gooien, maar verder is het een prima dingetje. Ik heb er nu twee in gebruik voor mijn dongles en heb na 1 jaar geen klachten. Aanrader!

Pluspunten

• klein en licht

Minpunten

• plastic afwerking, maar gezien de prijs logisch