Sitecom LN-140B Gigabit Switch 5 Port

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-140B Gigabit Switch 5 Port op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Alfred Wever 26-05-2016

Compact & ingebouwde voeding

Vooronderzoek gedaan naar switches. Volgens Hardware.info reviews, maakt het tegenwoordig niet meer uit welk merk je neemt, ze zijn nagenoeg allemaal even snel. Dus moeten andere features de doorslag geven voor de juiste keus. Ik had een 8 poorts gigabit switch nodig waarbij compactheid belangrijk is. Nu is deze de compactste niet qua bouwgroote, maar omdat hij zijn voeding ingebouwd heeft. Anders zit je wel met een compacte switch, maar dan heb je nog zo'n grote adapter erbij. In een stekkerblok zitten deze altijd in de weg en blokkeren een naastliggende aansluiting. Dus daarom voor deze sitecom gekozen, ondanks dat hij wat duurder is dan sommige concurrenten. Die hebben echter de voeding niet ingebouwd.
Hij bevalt mij goed en is nog compacter dan ik verwacht had. Van foto's is het altijd moeilijk te beoordelen hoe groot iets is. Tevens worden de maten op de diverse sites zelden weergeven, dus blijft het gokken. Nu dus aangenaam verrast.
Deze switch wordt als business model in de markt gezet en hij is dan ook van metaal, wat de robuustheid en luxe uitstraling ten goede komt. Als consument weet ik dat ook te waarderen.
Zijn er nadelen? Ja, deze heeft hij inderdaad. Op de sites (sitecom en review sites), wordt niet echt duidelijk of je deze kan ophangen. Nu wil ik het onder mijn bureau hangen, dus dat was een ander feature wat ik zocht. HWi review suggereerde dat hij kon worden opgehangen, echter niets is minder waar. Die mogelijkheid heeft hij niet.
Dus zelf maar dmv een beugel opgelost. Mocht je echter niet zo innovatief zijn, dan kan dit een nadeel zijn. Bij mij weegt het niet zo zwaar, dus een hoger cijfer zit het niet in de weg.

Lortye 27-02-2016

prima product. ik heb er alleen 10 eu te veel voor betaald bij de fysieke winkel van Expert! Hij doet wat hij moet doen en ziet er degelijk uit!