De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link Archer T2U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Henk Landgraaf 04-05-2017

TP-Link AC600 niet werkend met windows 10

Geschreven voor: TP-Link Archer T2U

Helaas niet werkend te krijgen met windows 10.
Geen windows 10 drivers beschikbaar op de TP-Link site.

Pluspunten

• Snel leverbaar

Minpunten

• werkt niet met win 10
  • geen win 10 driver te downloaden

vlinder 21-12-2016

TP Link usb adapter

Geschreven voor: TP-Link Archer T2U

eerst had ik een sitecom wirelles usb adapter besteld maar deze deed niks op de zolder maar ook niet beneden,en nadat ik bij een erkende computerzaak geweest was en zij t euvel voor mij op wilden lossen met deze TP Lunk usb adapter deed de verbinding het wel,de sitecom heb ik retour gezonden en deze usb die ik u heb ik sneller en dus ook een goede verbinding ook al zit ik op zolder.maar wel moest ik nog even de cd rom installeren en nu werkt alles perfect ik kan deze usb adapter iedereen aanraden,of ga voor advies naar een erkende computerzaak,zonder die usb stck kan ik geen verbinding maken met internet omdat de netwerkkaart in de laptop stuk is helaas.