Sitecom LN-555 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-555 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Johan 15-02-2018

De zender was binnen drie jaar defect

De homeplug (het zenderdeel) heeft naar volle tevredenheid gewerkt tot hij na een kleine drie jaar de geest gaf.

Minpunten

• Levensduur veel te kort

J T Dekker 29-01-2018

eenvoudige homeplug

eenvoudige bediening aansluiten kan iedereen alleen jammer dat niet allebei de pluggen zijn voorzien van een stopcontact.

Pluspunten

• alles zit erbij wat nodig is
  • eenvoudig zelf te installeren

Minpunten

• niet op allebei een stopcontact

Kubus 17-08-2017

Basis werkt en dan gemakkelijk een extra homeplug toevoegen

Je moet het even weten, maar dan lukt het vrij eenvoudig. Gebruik deze software om aan een werkend setje homeplugs en extra homeplug toe te voegen: http://www.service-downloads.com/data/files/Sitecom/Homeplug_Utility_Setup_v2.0.3a.exe.zip

Pluspunten

• basisset eenvoudig te installeren
  • m.b.v. software: installatie extra plug eenvoudig
  • resetten en opnieuw beginnen eenvoudig
  • basisset is dus eenvoudig uitbreidbaar
  • de plugs zijn functioneel, eenvoudig te bedienen

Minpunten

• link naar de software toevallig gevonden
  • geen

sjef 05-07-2017

perfect apparaat

Apparaat gekocht voor betere wifi-ontvangst in tuin(huisje) en voor outdoor-camera
Zeer goede verbinding, zeer eenvoudige installatie.
Ook simpel uit te breiden. Voldoet al 4 maanden uitstekend.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • uitstekende verbinding

Minpunten

• geen

Maabas 18-06-2017

Snel en makkelijk instelbaar

Deze homeplug set geeft een groter wifi bereik dan wat ook. Makkelijk installeerbaar en goed functionerend. 10 jaar garantie is inclusief.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Eenvoudige bediening
  • Sterk signaal

Minpunten

• Bij gamma duurder dan elders.

4SSSS 21-04-2017

Uitval na een aantal weken

Een aantal jaar geleden de Sitecom gekocht nu gebruik ik hem intensief voor de zolder. Positief: eenvoudig te installeren, als het werkt dan werkt het prima en tien jaar garantie alléén als je het product registert. Dit heb ik dus niet gedaan. Negatief: Na een aantal weken kunnen we geen verbinding meer maken (alle ledjes branden normaal). Na een herinstallatie werkt het weer voor een aantal weken. Echter is dit behoorlijk irritant.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Verliest instellingen, niet staiel
  • Alléén garantie bij product registratie

Chrystel 16-03-2017

Makkelijk en goed signaal!

Was al wat langer rond aan het kijken omdat in ons betonnen huis de wifi ontvangst belabberd was. De wifi-printer maakte vaker geen dan wel contact.

Installatie was heel makkelijk ( als je de stappen eerst doorleest voordat je wat doet :) )

De wifi plug hangt nu op de eerste verdieping en overal meer dan voldoende signaal.
De wifi op onze telfort-modem uitgezet en alles loopt als een zonnetje.

Pluspunten

• snelle installie
  • stopcontact in de plug verbonden met de router
  • ops knop, apparaten daardoor snel online

Minpunten

• reset knop is nogal klein

Ronald 26-02-2017

Werkt perfect

Heb de Sitecom Homeplug bij Mediamarkt gekocht.
Geinstalleerd in max 10 minuten, inclusief uitpakken.
Het werkt perfect, sterke wifi.

Pluspunten

• Snelle installatie

Minpunten

• geen

steven 05-02-2017

snel en duidelijk

heb deze bij mijn moeder geïnstalleerd. Echt makkelijk en duidelijk wat je moet doen en het werkt zoals je mag verwachten van dit product, maar de meeste andere zijn niet zo duidelijk en makkelijk te installeren. als ik ga uitbreiden dan ga ik zeker deze aanschaffen

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • snel

Frans 16-01-2017

Installatie werkt niet

Snel geïnstalleerd en een uitstekend signaal, maar krijg op alles IP-Configuratie problemen. Geen oplossing voorhanden. En geen contact-emailadres bij Sitecom.
Neem eerst dit apparaat op proef en anders direct retour.

Pluspunten

• Snelle installatie

Minpunten

• Geen oplossing voor IP-Configuratie
Sitecom Webcare 17-01-2017

Beste Frans,

Graag helpen wij u bij het aansluiten van deze HomePlugs. Mocht u hier problemen mee ondervinden vragen wij u een mail te sturen via deze link: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/ln-555v1001/wi-fi-homeplug-500-mbps-combo-pack/contact

Hier kunt u kiezen tussen 3 verschillende contactmethodes (mail, chat en telefonisch via onze servicepartner).

Sitecom Webcare

totalflooring 06-11-2016

wifi homeplug

top product , we hadden slechte wifi verbinding met ziggo , maar nu is het probleem opgelost .
instalatie was peace of cake , zo makkelijk iedereen kan dit

Pluspunten

• makkelijke instalatie
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• beetje grote home plug is stopcontact

lhb.crommentuyn 13-09-2016

Werkt perfekt

Product binnen 5 minuten geinstalleerd. Handleiding amper nodig.Ideaal om zowel bedraad als draadloos te gebruiken. Goede verbinding in het hele huis. Signaal van de Sitecom plug is zelfs beter als van het originele Ziggo modem. Prijs is ook gunstig ) Zeker bij Paradigit.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goede verbinding
  • Niet te duur
  • 2 extra LAN ingangen
  • Signaal door beton plaf.

Minpunten

• Zou er geen weten

gerarddorsman 19-07-2016

Kwaliteit en simpel

Het Tele2-modem heeft een slechts WIFI-signaal en de 2e TV-decoder moet bedraad worden aangesloten. De oplossing voor beide problemen is de Sitecom LN 555. Een unit aangesloten in de meterkast op het Tele2-modem en de andere in de slaapkamer als WIFI-zenden èn aansluitpunt voor de TV-decoder. In 5 minuten aangesloten ! Nu perfect WIFI-signaal in het hele huis.

FFDIEK 05-07-2016

Data uitval ma x maanden.

Zeer gemakkelijk te installeren. Zeer goede WiFi ontvangst. Echter, het apparaat heeft een vreemde eigenschap. Na iedere 4 of 5 maanden valt het data ledje van de WiFi homeplug uit. Dus geen WiFi ontvangst. Vervolgens opnieuw installeren en alles is weer normaal. Geen storingen op het net. Internet via vaste aansluiting werkte normaal. Ik ben benieuwd of meer bezitters dit fenomeen hebben meegemaakt

RuudF 03-07-2016

sitecom LN-555

Het zeer makkelijk zelf te installeren Site com LN-555.
Dus zeker een aanrader om je wifi te versterken.

Slaolie 20-05-2016

Wat let je..?

Ik heb de adapters snel kunnen koppellen, en het werkt nu prima. Ondanks de vele (tegenstrijdige) reacties cq ervaring toch gekocht. Is het niet goed, dan heb je (na registratie) 10 jaar garantie.. Dus wat let je..

Ron 05-05-2016

Sitecom LN-555

Ik had al een Sitecom waar ik tevreden over was......helaas had deze alleen de geest gegeven na een aantal jaren. Ik was tevreden over Sitecom dus er moest een nieuwe Sitecom komen. Dat is de LN-555 geworden.

Super bereik, zowel via het lichtnet en de kabel als via de WiFi.
Het installeren ging niet helemaal vanzelf omdat het datalampje van de ontvangende homeplug niet ging branden. Na een aantal keren de homepluggen met elkaar te laten verbinden in hetzelfde stopcontact was het probleem opgelost. Daarna supersnel internet voor de PlayStation van mijn zoon.

Aanrader.

TheoW. 04-05-2016

Super Sitecom Homeplug LN-554

De LN-554 is een prachtige set waardoor je niet alleen je internet verbindingen kunt verbreden met 2, maar ook nog eens in al je ruimtes thuis een superieure wifi verbinding hebt. Een extra stopcontact en 2 aansluitingen voor uw tv of computer zijn aanwezig. Snel en eenvoudig alles draadloos van grote klasse. Een fantastische set homepluggen voor een acceptatie prijs van 79,00 euro en jarenlang plezier met 10 jaar garantie. Beter kunnen ze hem niet maken.

Martin 01-05-2016

Zeer tevren

Prima produkt, binnen 3 minuten werkt de Sitecom LN 555.
Geinstalleerd op de eerste vedieping, door het hele huis 4 tot 5 streepjes bereik. Bevalt tot nu toe uitstekend!

Rien 19-04-2016

sitecome wifi homeplug

een zeer goed produkt voor een goede prijs, is zeer gemakkelijk aan te sluiten, ook voor digi-beten!
gewoon via het stopcontact. geen snoer nodig. optimale beveiliging. resultaten zijn uitstekend en het systeem is mee te nemen en kan op andere lokatie in het huis gebruikt worden.

Willem 10-04-2016

top home plug

Deze home plug werkt top. Door het hele huis een prima bereik en verbinding. Soms de plug op een ander stopcontact en het werkt weer als een tierelier ;-)

Karel de Greef 28-03-2016

LN-555 Wi-Fi Homeplug Perfect ding

Had hier voor alleen maar problemen met deTP-LINK TL-WPA4220KIT Plug, nog nooit een stabiele verinding mee gehad, en binnen de gararantie periode nog een nieuwe kunnen krijgen. De 2e al na 3 maanden stuk, met dezelfde klachten.
Deze Sitecom werkt meteen goed en stabiel, netflix werkt als een tierelier, ook de wifi verbinding is 100%. Hoelang hij het blijft doen heb ik geen idee van, maar je loopt met 10 jaar garantie ook geen enkel risico :)

P. Kernekamp 15-02-2016

Makkelijk aan te sluiten en werkt perfect. Het huis moet wel een goed elektriciteitsnetwerk hebben. Stoorde op oude (10 jaar oud) draadloze keyboard en muis van Logitech bij druk netwerkverkeer. Inmiddels een nieuw draadloos keyboard en muis van Logitech en geen problemen meer.

Cojape 24-08-2015

Echt een TOP product. Aansluiten op het stopcontact en werken!
Even de handleiding erbij om e.e.a. secure te maken, maar ook dat is een fluitje van een €cent.
Gemak dient de mens en het werkt beter dan zware routers met 3,4,5, antennes en met even zoveel Ghz banden!

FFDIEK 08-07-2015

Op 8/6/2015 heb ik een eerste review geschreven. Dit is mijn tweede en hopenlijk laatste.
Situatie schets: De KPN experia box staat op 30 m van het woonhuis in de garage(kantoor). De meterkast is direct achter de voordeur,

Einde vorig jaar de LN-555 aangeschaft. Met de summiere uitleg was de installatie vrij simpel. De Wi-Fi homeplug in het halletje geplaatst en er was internettoegang. Na een week viel de internettoegang soms weg. De Wi-Fi plug in de homeplug geplaatst, tot er contact was en dan de Wi-Fi plug ln het oorspronkelijke stopcontact geplaatst en er was weer internet. Na een paar weken viel de internetverbinding steeds vaker uit. Na bijna een half jaar aanmodderen het apparaat bij de Media M. ingeruild voor een nieuw exemplaar. Het nieuwe apparaat gaf geen enkele verbetering; de internettoegang was zelfs nog onregelmatiger. Bijna alle stopcontacten geprobeerd; geen verbetering. Ik stond op het punt wederom het apparaat terug te brengen. In de meterkast was op de groepenkast nog een stopcontact vrij. ( gebruikt voor de deurbel) In een laatste ultieme poging de Wi-Fi plug in dit stopcontact gestoken en binnen 2 min. een perfecte internettoegang. Nu al 3 weken geen enkele storing meer gehad.
Voor de kwaliteit geef ik een 10. Voor het gebruiksgemak geef ik een 3, omdat het heel veel moeite heeft gekost een stabiele- en betrouwbare verbinding te realiseren. Ik heb de indruk, dat het principe van data transport via het lichtnet heel slim is, maar dat dit concept nog niet helemaal is doorontwikkelt.

Ben benieuwd naar soortgelijke ervaringen.