De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WN822N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Lavendela 04-09-2020

Vreselijk

Geschreven voor: TP-Link TL-WN822N

Continue vliegt de Wi-Fi er uit. Iedere 5 minuten ben ik bezig problemen op te lossen of de USB er opnieuw in te steken. Het bereik is slecht, hij haalt nauwelijks de 5 meter van de modem naar de computer. Ik ben hard op zoek naar een nieuwe.
Soms pakt hij wel ineens en kan ik uren doorwerken, maar 2 van de 5 dagen vliegt hij er om de haverklap uit.

Minpunten

• Kort bereik
  • Valt steeds weg

Anko 19-10-2016

Makkelijk te installeren, goede ontvangst en leuk uiterlijk

Geschreven voor: TP-Link TL-WN822N

Normaal ben ik ouderwets en gebruik ik zoveel mogelijk vaste aansluitingen. Dit keer was een kabel aanleggen me teveel werk en heb ik voor een draadloze oplossing gekozen. Deze ziet er leuk uit en was makkelijk te installeren. De adapter werkt goed en ziet er ook nog eens grappig uit

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goede werking
  • Leuk uiterlijk

Minpunten

• (nog) geen

Jack 15-09-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WN822N

Ben erg tevreden. Geinstalleerd in een paar seconden. Het de module in mijn kabelgoot van mijn bureau gelegd en met zon 7-8 meter van mijn router vandaan met een dragende betonnen muur ertussen, maximaal ontvangst (waar mijn mobiel zon op 60% zit). Internetsnelheid kan ik niet veel van zeggen, heb een 20 Mbit verbinding en haal altijd zon 1.7 Mb/sec download en dat haalt ie nu ook.

grandpa 02-11-2013
Geschreven voor: TP-Link TL-WN822N

Van de beloofde 50 Mbits van KPN Glasvezel haalde ik maar 40%. Na een nieuw modem gekregen te hebben begaf de oude Gigaset adapter het. Na aanschaf van deze adapter is de snelheid 98% !!zowel download als upload. Een prima product voor weinig geld. Afstand 7 meter door stenen uur en betonnen vloer.

mar88888 15-02-2012
Geschreven voor: TP-Link TL-WN822N

Ondanks de toch grote afstand naar wifi modem uitstekende
ontvangst,installatie een fluitje van een cent door
de goede meegeleverde instructie dvd en snelgids.
Echt een aanrader voor deze prijs.

bow 23-03-2014

Ik heb een probleem met ontvangst boven op de studeerkamer van mijn zoon , hij heeft geen ontvangst meer . Als ik deze adapter aansluit is dat dan verholpen ?