TomTom GO Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jack 19-05-2021

Slechte hardware en wegvallende gprs dataverbindingen

Geschreven voor: TomTom GO Premium

Dit is mijn tweede TomTom qua type. Effectief is het het 4e apparaat vanwege diverse defecten in de hardware. TomTom is niet in staat om écht goede hardware te leveren. Voor de TomTom GO Premium: moeizame verbinding met WiFi, wegvallende gprs data verbindingen (en dus geen verkeersinfo en flitsers). Zeer traag, loopt regelmatig vast en helpt alleen een reset (niet handig als je onderweg bent). Een duur apparaat. Voor mij de allerlaatste TomTom en daarna nooit meer. Stap dan over naar Google Maps, die qua functionaliteit TomTom evenaart.

Pluspunten

• Interactie met mobiele telefoon
  • Actuele flitserinformatie (als het werkt)

Minpunten

• Slechte hardware
  • wegvallende gprs dataverbindingen
  • Loopt vaak vast
  • Updates lukken vaak niet
  • Moeizame WiFi verbinding

Gert 08-11-2020

Gebruiksgemak topmodel niet waardig

Geschreven voor: TomTom GO Premium

Apparaat navigeert perfect rekeninghouders met files. Ten opzichte van eerdere modellen ontbreekt de mogelijkheid om met beperkte snelheid te navigeren. Het apparaat reageert vaak vertraagd op instructies op het scherm. Je moet geduld hebben. Omdat je af en toe denkt dat apparaat niet reageert toets je nog een keer. De TomTom raakt hierdoor in de war en gaat soms geheel opnieuw opstarten. Ik kan dit model daarom niet aanraden.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • File info

Minpunten

• Slecht reagerend beeldscherm