TomTom Rider 450 - Reviews

Resolutie
480 x 272 pixels
Geschikt voor recreatief gebruik

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nico 22-05-2017

Super motor navigatie

Sinds de tijd van de Mio 168 hebben we weer eens geprobeerd met een Tomtom en nu dan de nieuwe 450 en moet zeggen dat wanneer je een Garmin gewend bent dit vanzelf gaat als je je een beetje verdiept hebt in de filmpjes welke op het internet te vinden zijn en als je dan ook eenmaal de route gemaakt hebt is het echt een genot om met Navigatie op de motor te rijden en stel hem in op de meest bochtige wegen en lol zul je hebben.

Zowel montage als installeren is een fluitjes van een cent en ondanks ik er pas 1 dag mee gereden heb in Brabant en veel zon op het display is het een positieve aankoop, moet nog wel verder ontdekken van hoe en wat maar dit is een top product.

Onze bevindingen zijn dan ook voor het 1e weekend.

Pluspunten

• Mogelijkheden

Minpunten

• Niets

Hans 08-07-2017

Een must voor elke motorrijder!

Ik heb deze tom tom 4 weken geleden gekocht. Ik vond hem wel erg duur. Maar hij is fantastisch. Hij kan namelijk zelf routes maken. En dan ook nog routes met extra bochten. Hij is erg gebruikt vriendelijk. Makkelijk in te stellen. Zelfs onderweg met de handschoenen aan. Je zou haast denken dat ik bij TomTom werk. Maar dat is niet zo.
Dus niet twijfelen zo als ik deed, maar gewoon kopen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • TomTom kan zelf een route plannen

Minpunten