Garmin Camper 770 LMT-D

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Camper 770 LMT-D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Mark de vos 19-01-2018

Zeer compleet, groot scherm, connected met je telefoon

Geschreven voor: Garmin Camper 770 LMT-D

Het scherm is groot en de menu's zijn logisch en overzichtelijk en er zitten heel veel waypoints en zelfs camperroutes in. Ik vind het ideaal dat je spraakopdrachten kan geven. Nooit meer naar een schermpje hoeven kijken of zelfs te bedienen om een bestemming op te geven is SUPER. Je kan hem makkelijk verbinden met je smartphone en daardoor zijn er veel extra mogelijkheden zoals verkeersinfo, live tracking. Je kunt ook een achteruitrijcamera erop aansluiten. Ik houd van gadgets en dit is wat ik wil.

Ik zie dat bij anderen reviews de navigatie instructies niet kloppen. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb hem nu eerst in de auto gebruikt en hij doet het perfect.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Veel extra's
  • aan te sluiten op smartphone en camera

Minpunten

• Scherm spiegelt een beetje

Paul 03-12-2017

Heel ontevreden

Geschreven voor: Garmin Camper 770 LMT-D

Ik heb het toestel na 2 dagen teruggestuurd. Nadat ik de maten van mijn camper had ingevoerd, werd ik over de kleinste polderwegen gestuurd en ook nog eens met een grote omweg. Ik heb hierover contact gehad met de ondersteuningsdienst van Garmin en het toestel stond correct ingesteld. Men kon mij niet verder helpen.

JCO 20-11-2017

Navigatie zeer beroerd.

Geschreven voor: Garmin Camper 770 LMT-D

Mooi groot duidelijk navigatie systeem, maar heb hem 1 weekend gehad en daarna weer retour. In dat weekend ging ik voor mij bekende route Den Helder (NH) vv Bladel (NB) en ik kom daar regelmatig met mijn camper en weet de weg. Werd als eerste net buiten Den Helder weer het centrum ingestuurd daarna liep redelijk maar op de terug weg werd ik richting Maarsen bij Utrecht getuurd terwijl ik toch echt naar Amsterdam moet. Bij van Ewijcksluis moest ik naar Anna Paulowna richting Breezand daarna richting de Marine haven aan de verkeerde kant van het kanaal. Als dit in het buitenland gebeurt of waar ik de weg niet ken heb ik een probleem. Vandaar zeer onbetrouwbaar product.

Minpunten

• onbetrouwbare navigatie