TomTom GO 620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO 620 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

t*************@q********** 29-05-2022

TomTom Updaten geeft steeds problemen

Geschreven voor: TomTom GO 620

Ik heb deze inmiddels 2 jaar in mijn bezit.
Als hij werkend is dan voldoet deze TomTom prima.
Maar als er een update moet gedaan worden dan beginnen de problemen.
Er kan geen update worden gedaan, Steeds de tekst Ops er ging iets mis verschijnt er in beeld.
Ook wanneer je dit via TomTom Drive probeert kan het niet synchroniseren met de Computer om de updates erop te krijgen.
Kortom vind ik deze TomTom erg onhandig en heb besloten om het navigeren maar in het vervolg via mijn telefoon te doen.

Minpunten

• Slecht te updaten

Hetfield 12-01-2019

Prima nav voor redelijke prijs

Geschreven voor: TomTom GO 620

Duidelijk beeld, redelijk gemakkelijk te bedienen. Verkeersinfo via telefoon werkt goed, aanvankelijk verliep het verbinden met m'n iphone slecht maar na verwijderen en opnieuw installeren werkt ook dit nu prima.

Via instellingen kun je de mogelijkheid voor het laten voorlezen van appjes aan- of uitzetten. Zeer duidelijke navigatiestem en aanwijzingen. "Levenslange" kaartupdate betekent zolang TomTom je apparaat ondersteunt.

Bijwerken van kaart en (flits)updates werkt goed en snel via WIFI.
Bevestiging stevig op de voorruit, apparaat zeer gemakkelijk te plaatsen en te verwijderen.

Apparaat is niet in te stellen naar persoonlijke achtergrond en andere persoonlijke instellingen of ik heb dit nog niet ontdekt.

Ik raad dit apparaat aan iedereen aan!

Pluspunten

• Duidelijk scherm en aanwijzingen
  • Gemakkelijk updaten via WIFI
  • Raamhouder zit stevig op de voorruit.
  • Apparaat gemakkelijk te plaatsen / verwijderen.

Minpunten

• Info via telefoon