TomTom VIA 62

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom VIA 62 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MB 08-09-2018

Groot scherm

Geschreven voor: TomTom VIA 62

Deze versie van TomTom is de grootste miskoop.
De eerste geprogrammeerde rit heeft mij geheel Zuid Holland laten zien, waardoor afspraak gemist!
Na een update van ca.2 uur werkte het systeem nog niet naar behoren.

De geadviseerde reset van het systeem heeft geleid tot de functies aan-en uit niet meer werkte.
Mijn conclusie is toestel rijp voor vernietiging!

Gaarne mijn account verwijderen 04-01-2019

Na mijn miskoop bij TOMTOM te hebben gemeld wordt mij een TOMTOM GO 5200 aangeboden met exclusieve loyaliteitskorting van €329,95 voor €230,96.

Het moet toch niet gekker worden om nog zo'n aanbieding te doen na een miskoop!!!!!!!!

Appeltje1970 03-08-2018

Slecht navigatie systeem

Geschreven voor: TomTom VIA 62

Deze Navigatie in combinatie met KPN in Duitsland - Italië werkt slecht tot zeer slecht.

Om verkeersinformatie kunnen ontvangen dien je een 3/4G data verbinding te hebben. daar dat KPN - alleen gericht is op NL ben je dus als gebruiker afhankelijk van de geboden netwerk. In ons geval O2 & WIND. deze zijn van een dusdanige slechte kwaliteit dat de werking van het navigatie systeem niet goed is, en dus te wensen overlaat.

Minpunten

• Niet werkzaam met KPN

JB 28-08-2017

Perfecte navigatie

Geschreven voor: TomTom VIA 62

Een makkelijk en overzichtelijk apparaat zonder kennis te moeten hebben van hoger wiskunde.
Hij pakt na het ingeven van een adres direct het gps signaal op.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Groot en duidelijk scherm
  • Zeer snelle GPS
  • Heldere handsfree
  • Geeft op tijd instructies

Minpunten

• Geen minpunt kunnen vinden

mini trekkertje 24-07-2017

een geweldige tom tom

Geschreven voor: TomTom VIA 62

een mooie vorm gegeven tom tom , die je goed kan bedienen , goed afleesbaar is en je zeer goed "begeleid " naar je bestemming.
erg handig is de ophang mogelijkheid voor aan het raam , lang oplaad snoer voor in de 12 volt stekker plug .en groot scherm

Pluspunten

• lang oplaad snoer
  • groot scherm
  • makkelijk in gebruik
  • duidelijke stem
  • makkelijk in te stellen