TomTom VIA 62 EU45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom VIA 62 EU45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Hugo de Vries 22-10-2018

TomTom via 62 is een zeer slecht produkt.

Geschreven voor: TomTom VIA 62 EU45

Ik was op zoek naar een navigatie systeem met een groot navigatiescherm voor in de camper, dat in de snelle mode, je niet langs ravijnen leidt om 1 minuut korter te rijden.
Echter in de 1 1/2 jaar dat ik de TomTom heb, heb ik met dit apparaat alleen maar ellende gehad.
Zoals: altijd lege accu; herhaald falende stroomvoorziening; langs zeer slechte routes alleen om 1 minuut eerder aan te komen; max. snelheid weergave vaak volledig fout zelfs op de Ned. snelwegen in nieuwste versie, eigen opgeslagen nuttige plaatsen, in mijn geval camperlocaties, verdwijnen opeens volledig; bijna ondoenlijk complexe methode om eigen nuttige plaatsen te uploaden; beeld vaak gedimd en daardoor onleesbaar. Dit zijn maar een paar van de problemen en mankementen welke ik heb gehad. Momenteel na 1 ½ jaar ellende is deze TomTom helemaal dood. Gelukkig maar.....

Pluspunten

• Mooie layout scherm, net als in vliegtuig

Minpunten

• Accu altijd leeg; stroomvoorziening continu kapot.
  • Eigen nuttige plaatsen verdwijnen zomaar
  • Beeld vaak gedimd en daardoor onleesbaar.
  • Snelste weg vaak via bijna onbegaanbare wegen
  • Max. snelheid vaak onjuist, zelfs A28 en A27

Paul 20-08-2018

Nooit meer een TomTom

Geschreven voor: TomTom VIA 62 EU45

Scherm is lekker groot en je krijgt duidelijke aanwijzingen. Maarrrrr, het opstarten duurt soms wel 5 tot 10 minuten. Ik moet echt eerder in de auto gaan zitten wil ik op tijd weg kunnen. De accu loopt snel leeg als je niet elke dag dit apparaat gebruikt. Hoe anders is dat in vergelijking met mijn vorige TomTom. TomTom krijgt het niet voor elkaar om dit op te lossen. Ook het vervangende apparaat dat ik van ze kreeg heeft precies dezelfde mankementen. Vandaar: nooit meer een TomTom.

Pluspunten

• Lekker groot scherm

Minpunten

• Heel traag opstarten
  • Accu loopt snel leeg

Johan 29-03-2018

Via 62

Geschreven voor: TomTom VIA 62 EU45

Mooi apparaat maar slecht ontvangst van sataliet valt uit onderweg na +_20km geen ontvangst na resetten

Minpunten

• Slecht ontvangs
  • Valt uit

geke 11-09-2017

TomTom VIA 62 Perfect Navigatiesysteem.

Geschreven voor: TomTom VIA 62 EU45

We waren al jaren in het bezit van de TomTom GO , die werkte uitstekend. We waren aan een nieuw Navigatie toestel toe, en dat moest weer een TomTom worden,
vanwege de prima ervaringen van de vorige.

Pluspunten

• Mooi helder en grootbeeld (6 inh)
  • Duidelijke weg markeringen, heldere spraak tekst.
  • Hands Free bellen : SUPER
  • Gemakkelijk te installeren, zelfs voor mij..
  • Info voor vinden, winkels / benz pomp

Minpunten

• geen
  • geen

Marlou Daniels 10-09-2017

Goed gebruiks gemak

Geschreven voor: TomTom VIA 62 EU45

De via 62 in makkelijk in gebruik. Goed instelbaar. Duidelijke display. Wegen worden goed aangegeven, ook bij een afslag.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Telofoon aansluiten

Minpunten

• Scherm schitterd te veel.

Lenie 03-08-2016

gps Tomtom via 62

Geschreven voor: TomTom VIA 62 EU45

Scherm is duidelijk en het toestel is makkelijk te bedienen. een pluspunt vind ik dat er handsfree bellen via de gps mogelijk is.