TomTom START 42

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom START 42 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Rob 12-12-2019

TomTom 42 Start - Te traag met opstarten

Geschreven voor: TomTom START 42

Maar liefst 2 stuks ineens gekocht ter vervanging van 2 oudere tomtoms die niet meer goed werkten vanwege het 'satelliet' probleem. Achteraf spijt deze gekocht te hebben want wat zijn ze traaaaaaag met opstarten zeg! soms meer dan 1 minuut wachten voordat je uberhaupt het menu kunt oproepen. Accu is in no time leeg als je hem los gebruikt. Niet kopen deze.

Minpunten

• Traag
  • Accu snel leeg

de Burgh 04-09-2019

Veel irritatie.

Geschreven voor: TomTom START 42

Het toestel reageert onwerkbaar traag. De accu is na korte tijd vrijwel onbruikbaar. Lader / aansluitconnector zitten spoedig los en laadt dan niet meer goed op. Instellingenmenu onlogisch opgebouwd. Weinig flexibel in aanwijzen alternatieve route.

Arjo Kortleve 23-10-2018

Zo Traag. Budgetmodel

Geschreven voor: TomTom START 42

Mooi goedkoop. De oude TomTom was aan vervanging toe, hij werd niet meer ondersteund om de omzet te vergroten :.-( Eerst op de telefoon proberen te navigeren maar dat was ook niet handig. Wordt geleverd met een tasje door Coolblue mooie aanbieding. Gebruik. Wat duurt het gruwelijk lang voordat alles klaar is voor vertrek. Alleen het updaten naar de nieuwste kaarten duurde bij mij al 2 uren. Geen figuurtjes of eigen foto’s meer toe te voegen. Jammer. Ik kan met TomTom home niet veel meer dan updaten en dure kaarten of stemmetjes toevoegen. Terwijl er een lifetime update garantie wordt geboden. Als je kaarten buiten Europa wilt hebben moeten die alsnog bij gekocht worden. Maar dat betekend dat je veel gaat rijden. En dan koop je vanzelf een betere dan deze. Bij de vorige kon ik zelf een start en afsluit foto er in zetten. Het geluid is net aan goed genoeg. Het beeld is mooi maar er zijn weinig instelmogelijkheden. Duidelijk een budget apparaat. Gelukkig heb ik hem niet zo vaak nodig anders had ik al een ander. Doorsparen dus. Deze niet doen hoor, je wordt er niet vrolijk van.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Een tasje

Minpunten

• Traaaaaaaaaag
  • Weinig mogelijkheden.
  • Buiten Europa moet je alsnog kaarten kopen

Vasilia 12-06-2018

Beeldscherm overdag heel slecht zichtbaar

Geschreven voor: TomTom START 42

Tom tom XXL was het beeldscherm veel duidelijker.
Overdag zie je op de Start 42 bijna niets, veel te licht.
Ia niet aan te passen. Kaartupdate voor XXL was er niet meer.
Speciale "vervangingsaanbieding" was niet goedkoper dan regulier aanbieding.
Slechte koop dus. Behoorlijk spijt van,

Pettemer 20-12-2017

Goedkoop=Duurkoop

Geschreven voor: TomTom START 42

Scherm is klein en overdag erg onduidelijk, het geluid is slecht.
Geen "thuis" oplader bijgeleverd alleen voor in de auto.
Accu is snel leeg