TomTom START 52 - Reviews

5 inch
Kaarten
Europa
TMC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom START 52 op Kieskeurig.nl.

Gerrie 28-09-2017

Drama

Geschreven voor: TomTom START 52

Voordat je dit product correct aan de praat hebt ben je twee dagen bezig , als hij dan hoogstwaarschijnlijk klaar is blijkt dat als je rechtdoor gaat , dan geeft het scherm aan dat je rechtaf gaat , dus kortom zeer slecht product

Moet eerlijk zijn , heb een tom ton one gehad van 2004 en die heeft altijd 100% gewerkt

Officiele reactie van TomTom 03-10-2017

Hi Gerrie,

De tomTom wijst altijd naar het noorden ten aanzien van uw locatie. Voorbeeld 1: U rijdt naar het westen, dan wijst de pijl naar rechts. Voorbeeld 2: u rijdt naar het oosten, dan wijst de pijl naar links.

U kunt de instellingen desnoods aanpassen in het toestel.

Menu > Instellingen > Weergave > | Hier kunt u de optie die zorgt voor het automatisch wisselen van de kaart weergave uitschakelen.

- Rogier van TomTom

Rein 25-11-2017

Slecht product

Geschreven voor: TomTom START 52

Heb dit ding in onze prive auto via het werk van mijn vrouw. Zij maakt voor het werk nl. veel dienstreizen. Alles keurig in een speciale houder op het dashboard. Geinstalleerd door een vakkundig bedrijf. Geen geklooi met zuignappen op het raam. Geen geklooi met stekkertjes. Gewoon 'klik' in die houder. Het leek allemaal zo mooi...

Deze review gaat dus over de Start 52. Maar het verhaal begint eigenlijk al bij de Start 50 die we daarvoor hadden. Die hadden we ook maar heel kort, totdat op een ochtend het ding helemaal 'dood' was. Ermee naar het installatiebedrijf waar het gekocht was. Het kwam na verloop van tijd terug met de mededeling dat het 'gemaakt' was. Het ding deed het inderdaad weer. Totdat ik een update probeerde uit te voeren... Het apparaat kon op geen enkele manier contact maken met de computer en dus niet met de TomTom site.
Er weer mee naar het bedrijf. Na verloop van tijd kregen we (kennelijk garantie) een totaal nieuw apparaat geen Start 50 maar een 52. Deze Start 52 dus. Installeren en updaten ging relatief gemakkelijk. Totdat...

Totdat deze week ook dit apparaat tijdens een dienstreis van mijn vrouw onder het rijden de geest gaf. Helemaal dood! Dus ook dit ding ligt weer bij de leverancier.

Ik heb op de meeste onderdelen maar ingevuld 'voldoende'. Want zolang (of zo kort) het apparaat het deed, was ik er wel tevreden over.

Pluspunten

• Opzet apparaat logisch. Alles wijst zich vanzelf

Minpunten

• Adres intypen op het scherm gaat soms zwaar.

Stekelenburg 13-04-2018

tomtom 52

Geschreven voor: TomTom START 52

tomtom 52 goed beeld en geluid zeker een aanrader we zijn er blij mee geef duidelijk aan waar je heen moet