Mio Spirit 5400 LM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Spirit 5400 LM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wingider 05-05-2019
  • Product gekregen

algemeen gebruik na een half jaar

Geschreven voor: Mio Spirit 5400 LM

Allereerst is MIO niet compatibel met Apple computers, maar omdat er nog een windows laptop in huis was dit product toch maar niet omgeruild, en wat heb ik daar een spijt van.
zolang hij het doet dot ie het prima, eenrichtingswegen in Groningen compleet in de war, maar daar hebben meer apparaten ook van Tomtol en Garmin wel last van. de problemen beginnen pas bij updates niet alleen van kaarten maar ook de gewone software, op een gegeven moment was hij de datum kwijt, ook via opnieuw satellieten zoeken geen resultaat en de tijd liep 2 uur achter.
Via software was er een update die dit zou moeten verhelpen echter ik kan het niet testen wat het apparaat start nu helemaal niet op en vraagt naar de

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • route aanwijzing

Minpunten

• updates
  • niet met IOS Mac compatibel
  • slechte software voor updates

wingider 27-01-2018

ondersteuning is slecht

Geschreven voor: Mio Spirit 5400 LM

De vorige Mio bijna 9 jaar gehad, maar dan zijn de kaarten toch echt verouderd, verder was de accu overleden, kortom een goed excuus om een nieuwe te kopen met life time update.
Helaas is de software niet geschikt voor mac, en windows 10 herkent het apparaat niet.
Kortom ik kan geen gebruik maken van de life time update.
Na enkele probleem oplossende mails te hebben gelezen heb ik geen vertrouwen in MIO

Dus ik breng deze maar terug, jammer wat het is verder een mooi apparaat en nu ben ik erg teleur gesteld.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• werkt niet met Mac OS
  • werkt niet met Windows 10
  • bijgeleverde software niet intuïtieve