Sony NV-U73T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony NV-U73T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

RobertB 18-07-2009

---------- update review 20-07-2009 ----------
Ik heb de nav na goed een jaar ergenis verkocht voor 50 euro, mijn verlies genomen en de simpelste TomTom 1 weer gekocht voor 100 euro. Dat ding werkt 100 keer beter dan de Sony, ik ben blij dat ik mijn verlies heb genomen en een ander apparaat heb gekocht. De Sony Nav is echt een bedroevend slecht apparaat.Een schande dat zoiets slechts op de markt wordt gebracht. Het oogt mooi maar werkt voor geen meter.

---------- oude review 22-04-2008 ----------
Ik heb de Sony nu een klein half jaar en ben absoluut niet tevreden over het apparaat. De ontvangst is ronduit slecht. Ik ben daarover mee terug gegaan naar de winkel, zeggen ze dat dat komt door de dikke gelaagde voorruit van mijn Citroen C5. Dat klopt idd, in de Daihatsu van mijn vrouw is de ontvangst een stuk beter, maar als je een high tec apparaat van Sony koopt mag je als consument toch verwachten dat ze daar rekening mee houden? Ze verkopen het apparaat als zijnde een topmodel, de prijs is er ook naar.
Verder zitten er veel mogelijkheden op, maar waag het niet on het touchscreen aan te raken als ie eenmaal doet, het apparaat gaat geheid op tilt.
Aanzetten, hopen dat ie verbinding maakt en dan vooral niet meer aanraken voor je je bestemming hebt bereikt. Dat is de enige manier om hem te gebruiken. Ik heb spijt dat ik het apparat heb gekocht.

Ronald van Dalen 12-08-2008
Geschreven voor: Sony NV-U73T

Een maand in bezit en na een TomTom is dit een regelrechte teleurstelling op bijna alle fronten. Alleen het scherm is mooi.

Het apparaat loopt regelmatig vast, stuurt je in tegen gestelde richting éénrichtingsstraten in, en heeft een hopeloos verouderde kaarten set. Hier doet Sony ook niets aan! Voor 100 euro mag je kaarten kopen! Wat een uitermate slechte service!!

De accuduur zou 2 uur moeten zijn, maar zoals anderen dit ook al aangeven, dat haalt ie van geen kanten, nog geen halfuur en dan is het over. Lekker weg op de fiets is er niet bij!

NIET KOPEN, kat in de zak!

j.dams 24-07-2008
Geschreven voor: Sony NV-U73T

ben in het bezit van deze navigatie,werkt uitstekend, en is zeer makelijk te bedienen,en brengt me overal naar toe zonder problemen, heb hem nu al een half jaar en zit dagelijks op de weg,en heeft me nog niet teleurgesteld,gekuid goed beeld prima,dus voor de mens die het makkelijk wilt hebbn met invoeren kopen

Mr edwin1969 16-06-2008
Geschreven voor: Sony NV-U73T

Overgestapt van een prima Axxion systeem naar meer geavanceerde Sony navigatie; aangezien ik 40.000 km per jaar maak, wilde ik meer overzicht op de kaart en TMC functie.

Systeem is erg mooi, alleen jammer dat de batterij zo zwak is. Soms na een half uur al leeg, Sony heeft getest en mijn systeem is prima in orde dus de batterij is gewoon zwak.

Navigatie werkt goed, alleen TMC is nogal achterhaald, weet iemand hoe ik dit sneller kan updaten. Het updaten gaat zeer traag of helemaal niet!

J.Noppe 28-04-2008
Geschreven voor: Sony NV-U73T

Hij werkt bij mij perfect, had na aankoop direct verbinding, zoekt zelf vrij snel naar een alternatieve route.
Ik viel eigenlijk voor de vormgeving van deze Sony.
Ik denk dat je voor gelaagde voorruiten aan een externe antenne moet.

zeurpietje 18-12-2007
Geschreven voor: Sony NV-U73T

ook ik ging voor het grote scherm icm. de aantrekkelijke prijs.
over het geheel genomen tevreden met het systeem, ware het niet dat het niet tegen de kou kan, deze week met de huidige temperaturen start ie op om vervolgens vast te lopen, harde reset vereist, 5 minuten wachten voor de instellingen weer terug zijn, datum en tijd worden spontaan vergeten, navigatie spontaan afgebroken of schakelt helemaal uit, waarna er verschillende keren aan en uit gezet moet worden voordat je weer verder kan. centrum Den Haag is onbereikbaar vanwege te slechte GPS ontvangst.
verder een goed toestel, berekeningen zijn vlot, tmc werkt goed, helaas is ook het alternatieve routerijden soms erg alternatief.

Wazda 25-11-2007
Geschreven voor: Sony NV-U73T

Ging eigenlijk voor een TomTom, maar kwam thuis met deze Sony, standaard POI en TMC, prettig in het gebruik.