TomTom GO 610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO 610 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos Verstappen 08-02-2018

Mooi en duidelijk scherm.

Geschreven voor: TomTom GO 610

Een mooie en duidelijke TOM TOM soms wat traag met zoeken maar werkt voor de rest voortreffelijk en zeer makkelijk is het bijwerken van de kaarten geen PC meer voor nodig.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Makkelijk kaarten bij te werken

Minpunten

• Tot nog toe geen
  • Tot nog toe geen

JV 21-10-2017

Mooi groot scherm.

Geschreven voor: TomTom GO 610

Makkelijke up dates goede bediening heldere kaarten al met al en zeer goede tom tom beter als onze vorige.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Mooi en duidelijke kaarten.

Minpunten

• Voor mij geen.

Jan 20-10-2016

TomTom Go

Geschreven voor: TomTom GO 610

Duidelijke informatie, na installeren eenvoudig te bedienen. Duidelijk en helder beeld, houdt updates via de mobiel keurig bij.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Installatie

Minpunten

• Informatiefolder kan duidelijker.

Theo 20-04-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: TomTom GO 610

Sinds twee weken deze Go 610 in mijn bezit. Deze vervangt mijn oude go 710 live, die na jaren trouwe dienst de geest heet gegeven. Ik kon daar mee lezen en schrijven. Deze 610 werkt heel anders dan het apparaat dat ik gewend was. Maar door de heel intuïtieve manier van werken, is het een fluitje van een cent om het apparaat te begrijpen. Een aantal functies zijn verdwenen, zoals de handsfree telefoon. Dat is jammer. Ook nieuwe geluiden en stemmen kun je niet installeren. Het is maar zo, ik heb het geluid toch altijd uitstaan, behalve van de flitsers ed. Kortom een geweldig apparaat en ik ben er heel blij mee.