Garmin nüvi 2699LMT-D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 2699LMT-D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

HaaVee 12-07-2017

Niet meer dan redelijk

Geschreven voor: Garmin nüvi 2699LMT-D

Ik heb dit systeem nu een jaar. Het start snel op en zowel de obscreen toetsen als de stemimvoer werken goed. De routes worden snel berekend en herberekend. Maar soms wordt je heel vreemd gestuurd, bijv. afrit van de snelweg nemen en meteen weer erop bij de oprit (en niet omdat er file op de hoofdrijbaan staat). De filebegeleiding is ronduit slecht: ik zet af en toe n iets oudere Tomtom ernaast en die doet t veel beter. Garmin mist vaak files of meldt regelmatig files die er niet zijn. De files worden vaak herberekend en ik heb t enkele keren meegemaakt dat ik elke minuut een ander routeadvies kreeg: niet fijn. De kaartupdates komen vaak genoeg minder frequent dan bij Tomtom en dat vind ik beter.

Pluspunten

• Snelle opstart

Minpunten

• Verkeersmeldingen onbetrouwbaar
  • Soms rare routekeuzes

Toontje44 25-03-2016

Slecht product

Geschreven voor: Garmin nüvi 2699LMT-D

Mooi kastje maar wat er in zit is erg slecht.
Vooroorlogse kaarten gekocht in 2015 maar flitspalen welke al 10 jaar weg zijn staan er nog steeds op met verkeerde snelheid dus ook geen vertrouwen in de rest al diverse malen aan de computer gelegd maar geen resultaat.

JC 20-05-2017

Heb je ook Garmin Express gedownload? Ga naar garmin.com/express