TomTom Start 40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Start 40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anykey 21-06-2016

Goed navigatiesysteem voor relatief weinig geld

Geschreven voor: TomTom Start 40

Ik heb deze TomTom aangeschaft omdat ik nog een oude Start uitvoering had. Bovendien moest ik steeds nieuwe kaarten kopen. Dat gaat in de papieren lopen, dus zodoende de TomTom Start 40 aangeschaft. Bediening is duidelijk en het viel meteen op dat deze navigatie veel sneller met de satellieten verbindt dan de oude. Een handige optie is om de navigatie via Bluetooth met je telefoon te verbinden voor de verkeersinformatie. Deze TomTom voldoet prima voor mij!

vandekasteel 05-09-2015
Geschreven voor: TomTom START 40

geluid is goed, beeld zou iets duidelijker mogen als de zon schijnt, voldoende mogelijkheden,duurzaamheid is nog niet van toepassing.
Ik heb hem al een paar keer nodig gehad, en hij functioneert prima ook het upgraden naar de nieuwste kaart gaat vanzelf.
is een goed navigatie systeem.

Raadsveld 25-06-2015
Geschreven voor: TomTom START 40

Mooi handzaam apparaat, handig in gebruik.
Echter bezit hij niet zoals vermeld op de Kieskeurig site de optie voor vrachtwagen maar is alleen geschikt voor auto.
Twijfel hierom of ik het retour zal sturen.
werking is eenvoudig display reageert goed en blijft ook inde zon en met gebruik van een zonnebril goed en duidelijk leesbaar.
Routes worden duidelijk en correct weergegeven.

Pluspunten:
design
bedieningsgemak
display

Minpunten:
geen keuze vrachtwagen zoals vermeld op Kieskeurig site.
geen verkeersinformatie
geen Bluetooth