TomTom Start 60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Start 60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Jos040 27-07-2016

slecht bruikbaar apparaat

Geschreven voor: TomTom Start 60

Als de Tomtom Start 60 is aangesloten op een voedingsbron (accu, computer of stopcontact) dan is de helderheid van het beeld slecht, te slecht om het met zonlicht te kunnen aflezen. Koppel je de voedingsbron af dan is het beeld wel gewoon helder.
Volgens de Tomtom helpdesk laadt hij te langzaam op, ze stuurden me een nieuwe kabel. Dat hielp niet. Apparaat opgestuurd via de winkel, ze hebben het bij Tomtom gereset (had ik zelf ook al gedaan). Dat hielp niet. De keer daarna is hij weer opgestuurd, ik kreeg na alweer een week wachten een andere, deze had echter hetzelfde probleem. Nu is het bij de Mediamarkt voor een software-update.
Intussen heb ik in de winkel gekeken hoe andere Tomtoms dit doen. De Start 60 daar had hetzelfde probleem, de andere Tomtoms niet.
Het lijkt dus op een fout in het apparaat, mogelijk alleen in de software. Hoe dan ook, zoals het apparaat verkocht wordt is het niet fatsoenlijk bruikbaar.

Toontje 04-12-2015
Geschreven voor: TomTom Start 60

Slecht te bedienen scherm gaat gewoon zijn eigen weg springt van start naar bestemming en weer terug enwel dit constant.
Slecht product.

DickSpel 23-03-2015
Geschreven voor: TomTom Start 60

Tomtom start 60 gekocht maar deze blijft in de slaapstand staan ,om de 10 sec. Gaat deze trommelen
Ook bij het uit zetten , gaat maar door tot de accu leeg is.
Beeld ook niet zo helder
Zeker als je in de auto wil instellen
Gaat deze zo snel mogelijk terug geven

J.Eland 17-01-2015
Geschreven voor: TomTom Start 60

17-1-2015 gekocht als vervanging van mijn 825 met oog op gratis updates. eenmaal thuis overkwam mij een teleurstelling.
Contrast is veel te laag.Beeld is veel onscherper dan mijn 825.
Lichtregelaar staat af fabriek al op maximum evenals het geluid.De bediening is echt verschrikkelijk en niet zoals het hoort bij TomTom.Het vele ingebrachte adressen herkent hij niet eens, vooral buitenlandse. Wat moet je met zo'n ding waardeloos. na twee uur etteren heb ik hem als een raket terug gebracht. Ik hou het voorlopig wel bij mijn 825.