Garmin 2548LMT-D

Bekijk alle Navigatie systemen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Garmin 2548LMT-D op Kieskeurig.nl.

jmeu 11-03-2015
  • Product maand in bezit

Relatief goede navigator met aangename stem en goed afleesbaar beeld, ook als de nuvi tegen de voorruit zit. Garmin website geeft bitter weinig informatie over specifieke eigenschappen, da's lang zoeken en deels onvindbaar. Overigens vind je dit type niet op de website. Gebruikershandleiding gevonden maar beschrijft gehele serie. Verwarrend is Digital Traffic, DAB of TMC? Digital Traffic lijkt meer een marketing kreet. Alles bij elkaar doet hij goed z'n werk, maar soms zit'ie er helemaal naast. Snelle opstart in vergelijking met mijn vorige navigon. Geen BlueTooth of Phone Link! Geen spraak besturing. Gesproken route info goed, echter toevoeging dat je bij een stoplicht, of kerk rechtsaf moet, i.p.v. gewoon rechtsaf voegt naar mijn idee niet veel waarde toe. Rijstrook signalering is niet altijd voorhanden, als het wordt weergegeven wel duidelijk leesbaar naast het wegenkaartje. Voordat tot eventuel aankoop wordt overgegaan, goed vergelijken of dit model inderdaad de functies heeft die je noodzakelijk vind en vergelijken met andere merken! Nuvi 2548LMT-D is naar mijn mening geen hoogvlieger qua functies, nogmaald van A naar B en POI's prima maar niet meer dan dat. Naar mijn idee is de prijs te hoog in vergelijking met andere merken.