Pioneer AVIC-F550BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer AVIC-F550BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Whalmer 15-07-2015
Geschreven voor: Pioneer AVIC-F550BT

Helaas heb ik me door de dealer dit gedicht van een Navigatiesysteem laten aanpraten en vanaf dag 1 heb ik er spijt van. Veel foutmeldingen, GPS contact maken duurt gemiddeld 5 tot 10 minuten en dan ben je inmiddels al aardig verdwaald. Radio hapert en is soms ineens 1 minuut of wat stil. Is al teruggewenst naar Pioneer omdat de klok elke dag op 0 stond en omdat alle zenders elke dag weg waren. Dit is nu opgelost, maar connectie met iPhone is slecht en valt na 2 keer bellen soms uit, waarna je de auto opnoem moet starten, want je kunt deze AVIC niet apart uitzetten. Al met al echt een gedrocht van een radio, iets wat ik van een merk als Pioneer niet had verwacht.