Garmin Camper 760LMT-D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Camper 760LMT-D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Tjitte 02-05-2017

1 Groot scherm op dashboard.

Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Heb deze navigatie nu ruim een jaar en brengt ons overal probleemloos heen, gemakkelijk te bedienen en geeft tijdig verkeersinformatie. Maar een enkele keer de melding gehad dat dat er geen informatie over een weg beschikbaar is. Ik heb er ook een achteruitrijcamera aan gekoppeld en schakelt feilloos over als ik de camper in de achteruit zet, dus maar 1 beeldscherm op dashboard. De levenslange gratis update maakt hem duurzaam.

Pluspunten

• 11 scherm voor navigatie en achteruit rijden

Minpunten

• prijzig

R. v.d. P 22-12-2016

Gebruiksvriendelijke Garmin navigatie

Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Zeer gebruiksvriendelijke Garmin navigatie. Makkelijk de standaard gegevens in te stellen. Duidelijk en groot scherm.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijk in gebruik

Fred7007 16-10-2015
Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Gebruik hem veel met de camper ,ben door heel Europe gereden ,geen fouten gehad geeft precies de route aan. Wel in tunnels valt hij weg maar dat is logisch je hebt dan geen gps signaal maar na het uitrijden is hij na 2 seconden weer standby. Wel is het noodzakelijk om hem 2 x per jaar de kaarten te updaten via Garmin portaal dit is gratis. Je krijgt dan de nieuwste software en bijgewerkte kaarten. Erg handig is de verkeersinformatie bij file krijg je de mogelijkheid om te rijden ,je kunt hier voor kiezen.
Garmin heeft veel instel mogelijkheden je moet er even de tijd voor nemen om alles te ontdekken.

geyseraurora 06-07-2015
Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Zie ook mijn vorige review. Inmiddels contact gehad met Garmin NL. Kennelijk is het probleem daar bekend want ze kwamen met de oplossing aandragen om het gewicht in het camperprofiel in te stellen op een waarde groter dan 3.500 kg. Vervolgens komen de aanrijtijden niet meer overeen met de werkelijkheid omdat de maximumsnelheid op snelwegen wordt verlaagd naar 80 km/h. Kortom je imiteert dus een vrachtwagen met alle beperkingen van dien. Inmiddels heeft Garmin de 660 camperversie uitgebracht en ik ben benieuwd naar de reacties van de gebruikers, want volgens mij gebruiken dat apparaat dezelfde software.

Wat ik overigens niet begrijp is dat Garmin geen waarschuwing heeft uit laten gaan naar gebruikers over de fouten in het apparaat. Je kan in gevaarlijke situaties komen te verkeren door op onmogelijke wegen terecht te komen.

Ik heb een formele klacht ingediend bij Garmin en ben hun antwoord wachtende. Wordt vervolgd.

geyseraurora 30-06-2015
Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Ik ben het volledig met de vorige reviewers eens! Het apparaat doet gewoonweg niet het werk waarvoor die wordt aangeschaft. Dit jaar in de buurt van het Gardameer meerdere keren naar totaal ongeschikte wegen voor de camper gestuurd. Zelfs daar waar voor zowel campers als vrachtwagens waarschuwingen staan om niet in te rijden, stuurt de 760 je doodleuk toch die richting op. Volgt vaak niet de doorgaande wegen, maar probeert je de zogenaamde kortste route te laten rijden. Dat levert rijden op onmogelijke wegen op of dwars door woonwijken. Ik heb nu ruim 15 jaar gewerkt met verschillende GPS apparaten, maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als met dit dure apparaat. Zonde van het geld en het vertrouwen is compleet weg!

AnnekeHe 01-08-2015

Wij hebben over de garmin 660 gelezen in de autoweek, leek ons wel handig maar wachten idd de reaktie van garmin af.

gvdl1953 11-07-2015

Hoi,

Ik ben voornemens deze Garmin aan te schaffen, echter u klacht c.q. vraag bij Garmin houdt mij even bezig, ik wel benieuwd of u al iets heeft vernomen van Garmin m.vr.gr. Gerard

Ivo 04-11-2015

Toestel vandaag binnen gedaan ongelofelijk waar dit ding je durft heen sturen mijn camper is in totaal 12 m lang en heb er stilaan genoeg van en ga broberen mijn centjes terug te krijgen als ze de problemen niet kunnen oplossen

Simon 21-12-2015

Tja dat is ook geen camper maar een vrachtwagen.

hpvs 22-11-2014
Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Gekocht voor gebruik in de camper, onder andere om te voorkomen dat we op ontoegankelijke wegen terecht komen. Dikwijls meldt het systeem dat er geen informatie over een weg beschikbaar is maar leidt je wel over die route. Niet betrouwbaar dus. Verder zijn er te weinig juist voor een camper belangrijke criteria om de navigatieroute te beïnvloeden. Het bekende probleem van de snelweg afsturen en een paar kilometer verder weer op de snelweg terugkomen. Een snelste route die je over een veerpont leidt of je altijd dwars door dorpjes stuurt. Navigeren is niet het sterkste punt van dit apparaat dat er wel voor bedoeld is. Softwarefouten zoals een kaart die langzaam van het scherm verdwijnt gevolgd door een systemcrash, een deelscherm dat niet automatisch verdwijnt en foute navigatie-instructies. Het enige handige is de camping database maar die kun je ook op je smartphone vinden. Het scherm is in zonlicht slecht afleesbaar. Conclusie: geen toegevoegde waarde voor gebruik in de camper,matige navigatie prestaties en zwakke software.

pbdjo 03-11-2014
Geschreven voor: Garmin Camper 760LMT-D

Heb dit apparaat gekocht om probleemloos met camper of caravan op bestemming te komen. Niets is minder waar. Ben diverse keren door deze gps van de route national in frankrijk afgestuurd, wegen op die eigenlijk voor een losse personenwagen al problemen op leveren en die mij kilometers verder weer op dezelfde route national afleverde. GPS stond in camper/caravan modus. In Belgie zelfs van een hoofdweg stuurde richting snelweg waarop ik vastliep. De gps liet mij daarna rondjes rijden en kwam er niet meer uit. Heb dus behoorlijk wat de pest gehad aan het apparaat.