Garmin Camper 780

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Camper 780 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,5

j*****@k********* 19-03-2024

Garmin Camper 780 miskoop van het jaar!

Geschreven voor: Garmin Camper 780

Januari 2022 nieuwe Camper 780 gekocht. Al vrij snel werd hij onder het rijden te heet en ging uit en weer aan en weer uit, etc, dus niet mee te navigeren. Teruggebracht en gerepareerd terug gekregen. Al vrij snel zelfde symptomen. Weer terug naar de leverancier en steeds netjes en kosteloos geholpen. Inmiddels eind vorig jaar de 3e keer en opnieuw zelfde verschijnselen en nu zijn we er helemaal klaar mee. Zijn wij de enigen die deze storing heeft of komt het vaker voor?

Pluspunten

• Groot scherm
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Valt steeds uit en start opnieuw, etc., etc.

f********@g******** 28-08-2022

Doet niet wat het beloofd.

Geschreven voor: Garmin Camper 780

Ben met andere reviewer eens. Totaal waardeloos. Werd een plaats in Frankrijk ingestuurd waar het verboden voor caravans is. Vaak rampzalige routes gestuurd voor caravans. Plaatsen waar camping moet zijn is er niet. Camping blijkt kilometers verder te liggen. Andere info voor winkels die niet bestaan. Uiteindelijk google gebruikt en dan route via drive naar navigatie systeem gestuurd. In 75% werkte dat. Je moest hier ook opletten, want bv gaf aan naar huis en hij probeerde me naar Parijs te sturen. Systeem zeker geen aanrader. Gebruik je mobiele telefoon en je hebt betere resultaten. Misschien soms ook restrikties maar die helpt dit systeem ook niet. Voor de goede orde heb dit systeem 7500 km in Europa gebruikt en duidelijk dat je er niet op kan vertrouwen. Grote miskoop.

Pluspunten

• Groot scherm

Minpunten

• Vaak verkeerde lokaties
  • Routes door verboden straten
  • Niet te vertrouwen.

WvGard 19-10-2021

Waardeloze campernavigatie

Geschreven voor: Garmin Camper 780

In juni '21 gekocht als zijnde een ideale navigatie voor camper.
Wat een ellindig ding. Waar wij overal ingestuurd zijn is niet te beschrijven. Onze instellingen stonden goed: camper met aanhanger totaal 10.75m, hoogte 3.15m, breedte 2.50m, gewicht 3,5ton. In Chartres stonden we plots voor een hoogte balk van 2.50m. Uiterst smalle wegen, dorpjes met zeer smalle weggetjes, wegen waar geen 3.5ton in mag. Niet incidenteel maar zeer vaak.
Een keer veranderden we de gegevens in 5 ton, hoogte 3.75m breedte 3.00 lengte 15m. Dit veranderde totaal niets in de navigatieresultaten. Ongelooflijk.
Als we kozen voor snelle route koos de garmin steeds tevens de kortere route met als gevolg dat we herhaaldelijk van de autosnelweg werden omgeleid via stad en dorp. Was wel korter waarschijnlijk maar zéker niet sneller.
Vanaf half juli heb ik gemaild met de Garmin servicedienst. Ik moest enkele routes van mijn toestel doorgeven . Steeds werd ik doorverwezen naar andere afdelingen die steeds weer om voorbeelden vroegen. Ook heb ik printscreens van de instellingen moeten opsturen. Op mijn voorstel om mijn toestel om te ruilen zodat zij in alle rust het toestel konden checken en ik een goed werkende navigatie kreeg werd niet ingegaan. Ze bleven maar zeuren voor voorbeelden. Ik had het gevoel dat zij mij gebruikten om zo de routes in hun software te kunnen aanpassen.
Uiteindelijk kreeg ik totaal geen hulp voor een apparaat van rond de €300,-- dat totaal niet deed waar het voor bedoeld is en als zodanig ook wordt aangeboden.
Zowel toestel als Garmin krijgen van mij een diepe onvoldoende. Voor campergebruik totaal niet geschikt, zelfs gevaarlijk!!
Omdat Garmin ons compleet in de kou liet staan heb ik me gewend tot de verkoper ( Amazon.nl) en hun uitgelegd dat Garmin ons liet barsten. Geloof het of niet maar binnen een half uur kreeg ik een mail met daarin de retourlink. En dat na
ruim 3 maanden. Alle lof voor Amazon. Toestel heb ik meteen teruggestuurd en een week later had Amazon mij de aankoopprijs teruggestort. Zo kan het dus ook.
Conclusie: Ik koop nooit meer iets van Garmin. Van de "servicedienst" van Garmin kun je totaal niets verwachten. Ze helpen je niet en houden je aan het lijntje. Ben gewaarschuwd.
WvGard.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Helderheid scherm

Minpunten

• uiterst slechte navigatie voor camper
  • zeer slechte service