Western Digital My Cloud Home - Reviews

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Cloud Home op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

Hanssp 07-04-2022

Meer min- dan pluspunten

Ogenschijnlijk mooi product maar wil je wat meer dan alleen maar uploaden (al dan niet via usb) dan komen er tal van minpunten aan het licht:

Support slecht, geven geen antwoord op gestelde vraag/probleem
Geen instructies voor installeren WD Back up en drive utilities
Geen stationsherkenning bij netwerken
bestanden moeten eerst gedownload worden en met name de app kan vaak geen bestanden openen

Geen aanrader!!!!!

Kees van Assenbergh 18-11-2019

Kinderversie

Je kunt data backuppen via een app, maar dat is niet voldoende. Ik wil hem kunnen gebruiken als station waar ik rechtstreeks met mijn media player op kan kijken.
Dit is niet mogelijk en daarom breng ik hem terug.

Ik vind dat dat vooraf duidelijk had moeten zijn. Het is geen pakje boter dat je koopt.

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Niet van buitenaf te benaderen
  • Slechte handleiding/ geen
  • Je kan niks instellen

Aad 29-10-2019

Bagger software

In eerste instantie lijkt het prachtig maar wil je wat meer dan alleen maar uploaden (al dan niet via usb) dan komen er tal van feilen aan het licht (zie minpunten)

Minpunten

• Support
  • Installeren WD Back up en drive utilities
  • Stationsherkenning
  • bestanden moeten eerst gedownload worden

Aad 11-07-2019

Prima no-nonsense storage voor de gewone gebruiker

Handig apparaat. Simpel te installeren en te integreren . Goede software voor zowel desktop als ook mobiele apparaten. Massale data-overslag gaat het best via USB (3.0). Je hebt dan wel de mobiele app nodig. Linux software werk prima met windows10 (PC) samen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • Installatie
  • Support op Internet

Minpunten

• met usb 2.0 redelijk traag
  • mobiele app nodig voor usb

Ellen 11-04-2018

Prima apparaat?

De voordelen van de My Cloud Home moet ik nog gaan ontdekken, want de minimale systeemvereiste is Windows 7 op 64bits en ik heb 32bits. Ik hoop dat ik iets anders kan installeren dan de Plex app, die ik momenteel gebruik, want die is niet zo gebruikersvriendelijk.
Maar op zich is deze server met 8TB opslagcapaciteit precies wat ik wilde.

Pluspunten

• 8TB opslag
  • Overal toegankelijk

Minpunten

• niet compatibel met 32bits PC
  • standaard Plex applicatie

mppnwk 08-03-2019

dece,ber 2018 de Mycloud gekocht. vergeleken bij synology een door en door infunctioneel apparaat. Ik heb jet apparaat gesloopt (who cares the warranty) en de aanwezige WDred disk er uit gehaald en deze schijf in een 2e Synology geplaatst Alles weer naar wens