Western Digital My Cloud Mirror 4 TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Cloud Mirror 4 TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerben_1 18-10-2015

Het apparaat is lang niet altijd te vinden in het thuis netwerk. Inladen van foto's is tergend langzaam, terwijl het netwerk voldoende snel is.
Vincent 29-07-2017

Beste Gerben,

Dank voor je review. Ik vroeg me af of je de My Cloud nog steeds gebruikt en of de problemen mbt de traagheid nog steeds ervaart. Is er, mogelijk na een update, verbetering opgetreden?

Ik lees meerdere reviews met jouw ervaring, maar allemaal zijn dit verouderde berichten.
Alvast bedankt voor je reactie.

Gr Vincent

Fries1984 22-09-2014

Super product voor een goede prijs.

Allereerst is natuurlijk de RAID1 functie onmisbaar (dubbele backup).

- snel aan te sluiten, geen moeilijke instellingen
- veel mogelijkheden (shares, gebruikers toewijzen aan mappen)
- gebruiksvriendelijk
- gratis WD apps voor zowel mijn windows als android telefoon.

Bestanden ophalen, foto's en of mappen delen met familie en of vrienden gaat super eenvoudig. Doordat ik een smart tv heb kan ik met mijn tv alle bestanden die op mijn My Cloud staan (foto+video) afspelen.

Op mijn lapptop heb ik de WD software geïnstalleerd waardoor ik ook met de PC op elke locatie (camping) (vakantie buitenland) makkelijk bij mn bestanden kan komen.

NicoUitEindhoven 12-08-2014

Hoewel dit product wordt verkocht als cloud betreft het hier eigenlijk een gewone NAS. Dus prima geschikt voor je lokale netwerkje maar niet handig als je via internet je bestanden goed wilt kunnen benaderen.
Zoek je dezelfde functionaliteit als Dropbox maar dan met veel meer geheugenruimte: verder zoeken want My Cloud levert dit niet.