Tristar SM-6000 Naaimachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SM-6000 Naaimachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Jan de naaimachineman 27-12-2020

beste machine voor een hobbyist

Geschreven voor: Tristar SM-6000 Naaimachine

een maand of 3 geleden nieuw gekocht bij een kringloopwinkel voor 25eu. Doos was alleen open gemaakt om te testen door de kringloper. Verder splinternieuw.
Als startende hobby naaier is het een prima aankoop. Ik zou er zelf alleen nooit meer dan 25 euro voor geven. Want echt een fatsoenlijke machine is het niet. Als je genoegen neemt met een lawaaierige machine die lichte werkzaaamheden kan dan is het goed. Kapotte spijkerbroeken ghaan gewoon naar het herstelatelier. Want dan loopt de machine toch echt vast. LEuke embleempjes op een jasje stikken kan. Winkelhaakje in overhemd kan. Handdoek omzomen kan net.
Gordijntjes voor de caravan kan, maar het stiksel is dermate skir dat ik de gordijnen in de woonkamer er niet mee zou doen.

Leuk machientje om het op te leren. Leuk voor de meisjes die graag willen naaien. Maar een gevorderd type zou ik toch een echt merk aanraden.

Zoals we thuis altijd zeggen "hee een triest jan" machine

Pluspunten

• goedkoop
  • easy te bedienen
  • klein handzaam

Minpunten

• enorm lawaaierig ding
  • Niet echt een machine voor gevorderde naaisters
  • de stiksels zijn niet allemachtig prachtig
  • Naalden lopen best vaak vast
  • draadspanning amper aan te passen

lydia huisman 23-12-2016

drama

Geschreven voor: Tristar SM-6000 Naaimachine

1 heel groot drama al vanaf het begin. ik baal dat ik in de prijs ben getrapt. Voet zit zo vast dat de man in huis hem niet los krijgt. Slaat steken over. De naald deed bij een handdoek zomen het voetje raken met de naald. Nog niet 1 keer fatsoenlijk kunnen gebruiken.

Samantha 13-12-2016

Goede naaimachine voor een degelijke prijs

Geschreven voor: Tristar SM-6000 Naaimachine

Na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt om een naaimachine gekocht. Ik wilde graag kleine dingetjes maken en als beginner niet te veel poespas op het naaimachine hebben. Deze tristar heeft de steken die ik nodig heb en dat voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitsverhouding
  • Uitgebreid
  • Makkelijk te bedienen

okidoki2 26-02-2012
Geschreven voor: Tristar SM-6000 Naaimachine

Eigenlijk best wel een aardig dingetje voor de beginneling en lijkt mij best wel ok voor simple huiselijke reparatie klusjes. zoals licht en niet al teveel zwaar stikwerk. hij klinkt wel als een oude opel hi,hi Maar hij doet het wel prima zeker alle stiksels die zijn genoemd heb ik allemaal uitgeprobeerd met 3 lagen spijkerstof en geen enkele draad breuk of mis stiksel en voor het motortje 6volt 9watt stikt hij prima op een niet regelbaar toerental.
Maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs
Al bij al prima hulpje voor als de duurdere machine even het begeven heeft. En zeer zeker een prima dingetje voor een beginner en super licht van gewicht en erg compact. Ik heb het gevoel erbij er geen miskoop mee te hebben gedaan. voor het simple werk.

well 16-01-2015

Alleen hij gaat snel stuk. Heb het zaterdag gekocht en zondag al stuk.echt niet leuk want mijn dochter van 10 heeft het met haar verjaardagsgeld gekocht..