Bernina Bernette Lockmachine 610d

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bernina Bernette Lockmachine 610d op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anne 05-09-2018

Wat een fijne machine!

Het is even een investering maar wat een super fijne lockmachine is dit.
Ik had eerst een lockmachine van de Lidl, en dan is de bernina echt een goede upgrade!

Je kunt veel verschillende stoffen goed afwerken. De dikte maakt dit apparaat niet uit. Dunne Jersey of een dik geweven meubelstof.. het maakt niet uit. Ik ben enorm blij met dit apparaat.

Het is niet het meest stille apparaat van je huis, maar ik vind dat niet vervelend.
Na een tijdje zijn de zuignapjes een beetje stoffig, dan moet je die even schoonmaken anders stuiter je met stof en machine over de tafel.
Na veel gelock moet je wat olie op de bewegende onderdelen aanbrengen, anders loopt hij niet zo soepel.

Er komt best wel wat reststof achter de machine. Dat vind ik wel een nadeel, hij is snel stoffig.

Pluspunten

• Lonkt goed
  • Simpele bediening
  • Instructie voor inrijgen op de machine
  • Kan veel verschillende stoffen mooi afwerken

Minpunten

• Komt veel stof in het mechaniek
  • Een instuctiecursus is wel aan te raden