Singer 1120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Singer 1120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

ratjetoe83 07-05-2014
Geschreven voor: Singer 1120

Na eerst een goedkope Toyota naaimachine te hebben, waar ik helemaal gek van werd, toch maar iets meer uitgegeven. Ben erg tevreden over de Singer, makkelijk in gebruik en ik kan er prima mijn huis, tuin en keukenklusjes mee doen. Juist omdat de bediening niet zo ingewikkeld is kan ik altijd snel aan de slag. Ik heb m destijds als aanbieding mij Matri gekocht via de webshop en wat mij betreft zijn prijs/kwaliteit verhouding prima in orde!

lieslotje 09-02-2014
Geschreven voor: Singer 1120

na ongeveer n half jaar tevreden zijn met de snelgeleverde machine ben ik nu niet meer tevreden.
sinds gisteren weer vastgelopen en dit nadat de machine voor een maand terug al eens terug is geweest voor hetzelfde probleem.
heel jammer normaal is singer een goede machine maar dit valt tegen.

maaike454 11-06-2011
Geschreven voor: Singer 1120

Ben erg tevreden met deze naaimachine, gebruik hem nu twee jaar regelmatig. Het is een handige basis machine. hij naait gemakkelijk door dikke stof en is eenvoudig te bedienen.

lia53 27-05-2011
Geschreven voor: Singer 1120

De Singer 1120 paar dagen geleden aangeschaft via webshop, de volgende dag in huis. Het is een degelijke eenvoudige naaimachine. Je kunt probleemloos bijvoorbeeld de zomen van spijkerbroeken naaien, Ik ben zeer tevreden met deze aanschaf, zit er met plezier achter.

LieveT 28-04-2011
Geschreven voor: Singer 1120

Ik kreeg deze machine voor mijn verjaardag 2 jaar geleden. Ik heb er mij al blauw aan geërgerd...
Gewoon recht stikken met een dun stofje lukt prima. Maar ik wil graag regelmatig een applicatie afwerken met een zigzagsteek en dat is een complete ramp. Ik krijg voortdurend knopen, de zigzagsteek is een rommeltje en mijn stof raakt vast te zitten in het spoeltje.
Als ik meer dan 2 laagjes stof wil naaien is het ook hopeloos. Het ding maakt ook vreselijk veel lawaai en pruttelt voortdurend tegen.
Ik heb de machine al 2 keer binnen gebracht voor onderhoud in een erkende Singer-winkel, maar daar konden ze mij niet meer helpen...
Resultaat: ik ben nu al op zoek naar een nieuwe naaimachine *zucht*

Gilraens 26-09-2010
Geschreven voor: Singer 1120

Heb hem gekocht toen ik ging naaien en deze machine net uit was (in het buitenland) heeft een intercontinentale verhuizing goed overleeft. De machine heeft me nog nooit laten zakken. Hij heeft dingen genaaid die volgens de beschrijving niet konden (licht leer). Bediening is super simpel, maar hij mist enige leuke hebbedingetjes (automatische bedrader en eenstaps knoopsgat) Die vallen onder de luxe dingen.

Ik ben er heel erg tevreden over. Omdat ik nu gevorderd ben koop ik er nog een machine bij, maar hij blijft staan, omdat het gewoon een simpele goede basis machine is.

anneke vd zwan 22-07-2010

een mooie machine de 1120 voor een voordelige prijs
en in de middag besteld de andere dag in huis

neuteboom 31-10-2008
Geschreven voor: Singer 1120

deze machine een paar weken in bezit ben heel erg tevreden met deze aanschaf en ook de snelle sevice van deze leverancier.