De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's VFW 040 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

TimH86 27-08-2012
Geschreven voor: Vogel's VFW 040

Eenvoudig, niet te duur en degelijk. Indien gebruikt met de bijgeleverde bussen is er voldoende ruimte voor kabels achter de tv. Heb een 32 inch LG en kon alles prima kwijt. Tip kan zijn extra grote ringen te gebruiken om de bussen goed op de beugel vast te zetten. Boutjes waren wel te lang (staken te ver uit de tv) dus wat korter afgezaagd. Hangt nu perfect!

wiberen 26-01-2012
Geschreven voor: Vogel's VFW 040

Niet geschikt voor een 26"JVC LT26A85BU, wel gekocht hiervoor zie lijst van geschikte 26"TVs. Hierin staat ook deze ophangbeugel van Vogels. De muurmontage is 3cm breder dan het toestel, en 7cm breder dan de achterwand het toestel. Wil je de muurmontage plaat achter de achterwand laten vallen, dan moet je aan weerszijde minimaal 3,5cm van de montageplaat afzagen. En wil je de muurplaat helemaal binnen de achtewand laten vallen dan moet je aan weerszijde 4cm afzagen.
Voor de rest makkelijke montage en ophanging voor de TV. Aanrader voor grotere TV's oa 37".

kylian 29-01-2012

Heb je toevallig al een andere muurbeugel gekocht?
Ik wil er namelijk ook een kopen en heb dezelfde tv :-)

JessJess 30-11-2010

Gebruikt voor de Samsung LE46C750
Hing snel, bijgevoegd: schroeven voor meerdere typen TV's en voldoende bouten en pluggen voor in de muur. Van de 6 bouten hebben wij er voor gekozen er maar 3 te gebruiken en er is geen beweging in te krijgen! Door de bijgevoegde tussenstukken voor de schroeven welke in de tv gaan, kun je er voor kiezen om de tv circa 2,3 of 4 cm van de muur te hangen (dit ivm scartkabels) Wij hadden de opzetstukken nodig voor 4 cm en onze scartkabel en HDMI kabel passen er precies tussen! Goed solide spul voor een mooie prijs! Echt een aanrader!

Kraakie 13-10-2009

Perfecte beugel.

Genoeg ruimte achter je tv voor alle kabels

Niet te duur en ook erg simpel om de tv van de muur af te halen

Super beugel zeker een tip als je een panasonic tx-p42g10 hebt.

ReemReem 05-09-2009
Geschreven voor: Vogel's VFW 040

Ik heb deze beugel gebruikt voor mijn Panasonic P42G10 Plasma.

Een super oplossing als je TV niet wil kantelen of draaien.

Voldoende ruimte om kabels te plaatsen. In tegenstelling tot de Ultra flat van Vogel (max 2 cm ruimte). Geen scart te plaatsen.

VFW 040
- Betaalbaar
- Super simpel monteren
- degelijk
- li en re nog te verschuiven
- 4 cm ruimte voor kabels

Het ding doet wat dat ding moet doen. Hangen

As-fan 21-05-2009
Geschreven voor: Vogel's VFW 040

Goede beugel, makkelijk te bevestigen en televisie is makkelijk op te hangen en te verwijderen.
Het enige probleem dat ik met dit systeem heb is dat mijn televisie aansluitingen richting achterkant heeft. Hierdoor moeten de kabels die uit de (HDMI) stekkers komen scherp geknikt worden en nog leunt de televisie via die kabels tegen de muur.
Heb ik opgelost door blokjes onder de beugel tegen de muur te plaatsen waardoor de kabels nu 'los' hangen, hierdoor komt de televsie aan de onderkant iets naar voren, maar mijn televisie staat laag bij de grond, dus geen probleem.

dasrotegefahr 04-07-2008
Geschreven voor: Vogel's VFW 040

Ik ben het helemaal eens met mijn voorganger. Mede door hem koos ik deze beugel!
Kwalitatief goed product. Makkelijk te bevestigen en muurvast. Door de haak constructie geeft de beugel een mogelijkheid om het tv toestel wat naar links of rechts te verschuiven. Je kunt dus na het boren van de gaten en het bevestigen van de beugel nog aanpassingen doen in de positie van de televisie. Wel zo makkelijk!
Ik heb de beugel gebruikt voor een Philips 37pfl7603.

DJ van der Vorst 19-06-2008
Geschreven voor: Vogel's VFW 040

Geniaal in zijn eenvoud en degelijkheid ! Wou per sé geen beweegbare beugel, heb bij een collega zijn 50inch full hd plasma van de muur af zien gaan en dat hoef ik niet nog eens mee te maken.
Goede gebruiksaanwijzing voor zover je die nodig hebt, alles spreekt voor zich eigenlijk, meer dan genoeg boutjes en ringetjes bijgeleverd.
Voor mogelijkheden geef ik geen cijfer want dat is er maar één; Hangen ! (en goed ook)