Vogel's THIN 345 UltraThin Draaibare TV-muurbeugel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's THIN 345 UltraThin Draaibare TV-muurbeugel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Marco A. 16-01-2016

Deze steun heb ik nu inmiddels al wat weken in het bezit, de tv hangt goed. De draairuimte is ook wel ok. Duurde wel een tijdje voordat alles hing en de tv op zijn plaats was. Vind de prijs kwaliteit verhouding niet in orde.

Fam.de Bert 27-06-2012

In november 2011 een THIN 345 gekocht waarvan al direct bij het ophangen bleek dat de TV niet recht hing.De steun hangt tegen een muur in een boekenkast
(nagemeten: alles waterpas).Terug naar de winkel, na veel moeite kwam er eindelijk een nieuwe steun maar helaas, ook deze bleek niet waterpas.Toen heeft men de steun in de zaak opgehangen, zelfde verhaal.Bij Vogels wordt de klacht niet serieus genomen.De TV is op geen enkele manier waterpas op te hangen.De winkel heeft er alles aan gedaan om de klacht bij Vogels behandeld te krijgen maar geen resultaat.Wij zijn absoluut niet tevreden over deze muursteun en nog minder over de service van Vogel's.

cazzijl 28-10-2012

2 weken geleden ook een ultrathin 345 gekocht. Ik heb precies hetzelfde ervaren wat fam de Bert heeft meegemaakt. Beugel vlgs montagehandleiding geplaatst en een led tv (dus niet te zwaar) eraan gehangen. Tegen de muur netjes recht en als je hem uittrekt hangt ie 1,5cm scheef over ca 50cm. Geen gezicht. Van de winkel die overigens niet moeilijk deed heb ik 2x een nieuwe gekregen, elke keer hetzelfde. Deze klacht hebben we nog nooit gehoord melden de verkopers, raar hé. Geloof jij het? Voor bijna 300,- euro krijg je een bar slechte beugel, wat een troep. Maar wat nu, is er iets vergelijkbaars? Ik hoor het graag.

weid1374 13-02-2012

De beugel zelf ziet er goed uit en voelt degelijk aan. Maar de meegeleverde bevestigingsmiddelen waren niet goed. Niet passende afsluitringen bijvoorbeeld.

Piet L 04-12-2011

Mooië platte TV-steun, erg plat en de afstand van de muur tot voorkant TV is maar 7 cm. De montage is erg gemakkelijk en de TV is op alle manieren recht te hangen. Stabiele steun. De snoeren komen uit de muur achter de TV en zijn helemaal uit het zicht. Deze heb ik aan de steun vastgebonden met kabelbinders. De steun is wel duur, maar is stevig, mooi, en Vogels geeft levenslang garantie.

TOM2 15-06-2011

Prachtige TV-steun, degelijk, erg plat en de TV is naar twee kanten 90 graden te draaien, precies wat ik zocht! Wel het bekende probleem: stekkers die uitsteken zorgen er voor dat helemaal platte montage niet mogelijk is. Daardoor zal vaak de TV een paar centimeter verder van de muur af zitten. Ander probleem: aan de muur zit de TV helemaal recht (horizontaal), uitgeklapt hangt de TV iets door, de kant het verst van de muur zit iets lager. Is te voorkomen door de muurplaat aan de onderkant iets van de muur af te monteren met revetjes (metalen ringen) tussen de muur en de steun waar de bevestigingsbouten doorheen gaan. De draden heb ik weggewerkt door ze achter de bevestiging voor de TV te laten lopen, met plakband aan het smalle deel van de steun te plakken en door de kabelgoot in het brede deel te leiden. Meegeleverde kabelgootje op de muur geplakt en in kleur van de muur gespoten, alle kabels uit zicht! Even goed uitkienen hoe de kabels moeten lopen zo dat de TV alle kanten uit gedraaid kan worden zonder dat er trekspanning op de kabels komt! Laatste nadeel: de prijs! Een erg dure manier om je TV op te hangen, maar hoe lang doe je er mee en heb je er plezier van...?

sanniejop 20-11-2011

Wat zijn de afmetingen van de plaat die tegen de muur wordt gemonteerd? Met name de breedte ben ik geinteresseerd in. Dit lijkt op de plaatjes die ik op het web kan vinden erg smal te zijn.