Vogel's WALL 3245 - Draaibare tv-beugel (zwart) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's WALL 3245 - Draaibare tv-beugel (zwart) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bram 18-12-2018

Goed, degelijk en toekomstbestendig

Op zoek naar een degelijke muurbeugel voor een grote tv?
Deze is perfect. Mijn tv is 49" en weegt 13kg. Hij hangt als een huis.

Veel mogelijkheden, lange zwenkarm en ook te kantelen naar voren en te draaien, mocht de beugel wat scheef hangen.

Installatie een eitje met de app van Vogels die je kunt installeren.

Pluspunten

• Degelijk
  • Solide
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Kwaliteit heeft een prijskaartje

LucasM 14-11-2018

Stevig en mooie beugel

Het installeren ging heel simpel door de app. Je krijgt genoeg schroeven en kam hem altijd nog waterpas afstellen. Ik ben erg blij met de wendbaarheid van de beugel. Door mijn 55inch tv kan hij niet de volle 180 graden draaien, maar hij gaat best ver. Je kan door de lange arm de tv echt naar je toe halen, ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Stevig
  • Wendbaar

Minpunten

• Kanteln

Rekkabnekeok 12-11-2018

Stevige TV steun

Hele goede / sterke TV steun. Enkel lastig te monteren, op onze TV, helaas steekt de bovenste balk iets boven mijn TV uit.

Dat neemt echter niet weg dat hij perfect in allerlei hoeken gezet kan worden door de dubbele uitschuif arm die achter je TV zit en toch zit je TV heel dicht tegen de muur.

Pluspunten

• Dubbele stelarm
  • Stevige kwaliteit

Minpunten

• Moeilijk te bevestigen
  • Grote gaten boren

Dave1986 04-11-2018

Sterke beugel

Ik ben serieus blij met deze beugel. Het design is mooi al is dit minder van belang aangezien hij achter je tv zit. Maar belangrijkste is dat hij sterk genoeg is voor mijn tv van 49 inch. Hij blijft keurig in de stand staan die dankzij het draai en kantelbare systeem in te stellen is.

Pluspunten

• Draaibaar
  • Kantelbaar
  • Sterk

HAS1970 02-11-2018

HAS1970

We hebben deze Vogel TV beugel (Wall 3245) nu enkele weken en tot op heden zijn we er zeer over te spreken. Hij is degelijk en super mooi. Alleen zie ja dat niet als hij "ingevouwen" is. Het monteren aan de meur en het ophangen van de TV gaat zeer eenvoudig. Alle schroeven en pluggen zitten erbij. Je hoeft alleen maar de gaten te boren.
Verder is hij zeer makkelijk in gebruik, wendbaar (180 graden) en kantelbaar.
Je kunt echt vanuit alle hoeken de TV naar je eigen wensen draaien.
Een echte topper!

Pluspunten

• Degelijk
  • Mooi
  • Wendbaar
  • Kantelbaar

zwelgjuh 31-10-2018

Mooi ophangsysteem

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. Erg stevig en het is mogelijk om de tv in elke gewenste positie te zetten. Ophangen aan de muur was echt een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Zeer eenvoudig te monteren

Minpunten

• Redelijk aan de prijs

JLG 31-10-2018

Zeer fijne beugel

Voor de TV in onze (woon)keuken, waren wij al een tijdje op zoek naar een goede vervanger voor onze huidige beugel. De huidige beugel was ook draaibaar, maar was, naar mijn mening, van inferieure kwaliteit.

Op het lijstje stond deze beugel en de gemotoriseerde, die vele malen duurder was.
Die laatste viel helaas af. beetje aan de portemonnee denken. En deze is op zich al duur genoeg en kreeg de kans om deze te gaan testen.

Eenmaal binnengekomen, kon de boormachine tevoorschijn komen. Die zal je echt nodig hebben, want met dubbelzijdig tape ga je het niet redden.
Dat is dan ook gelijk het "moeilijkste" want in principe kun je met de App van Vogels, de beugel exact positioneren zodat je vervolgens kunt aftekenen waar deze moet komen te hangen. Daarna boren, dat kan op zich iedereen wel, lijkt me, en klaar!
Ik heb stiekem de app niet gebruikt omdat ik zeker wilde weten dat de spullen die onder de tv stonden, ook konden blijven staan bij het uittrekken van de TV.

Eenmaal de TV er op bevestigd (50"LED) zag het er allemaal mooi strak uit. In "we kijken geen TV stand" netjes tegen de muur zonder veel ruimte tussen muur en achterkant TV. Ook weinig van de kabels zichtbaar (afhankelijk van waar je wandcontactdoos zit en hoeveel apparatuur er aan je tv hangt. Alles relatief natuurlijk.
Het uittrekken, draaien en kantelen gaat zéér soepel. Precies zoals het hoort. Geen klachten.
Eén klein minpuntje, soms bij het "invouwen" naar de "plat tegen de muur" stand, moet je soms wat draaien en trekken om de tv netjes "recht" te krijgen. Soms is de TV nog licht gekanteld. Maar dat is echt wat mieren-neukerig. Ik moest íets verzinnen :)

Al om al, zeer tevreden van!

Pluspunten

• Robuust
  • Soepel in werking
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijs

Angelique V. 21-01-2018

Fijne wandbeugel

Prettige wandbeugel die met behulp van de app op je ipad heel gemakkelijk te bevestigen is. Dmv projectie van de boorgaten op je wand is het echt appeltje eitje om de boel aan de muur te krijgen. Stevige bevestiging, kwaliteit beugel, ruim uit te trekken, goed te kantelen, en plat tegen de muur op te bergen. Je tv zit stevig bevestigd, dik tevreden!

Pluspunten

• Makkelijke montage
  • Kwaliteit
  • Zelfs te kantelen
  • Degelijk

Minpunten

• Prijs