Vogel's THIN 445 - ExtraThin Draaibare tv-beugel (zwart) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's THIN 445 - ExtraThin Draaibare tv-beugel (zwart) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Conny 30-03-2018

Solide TV-beugel!

Ik heb deze TV-beugel van Vogel's nu een aantal weken in huis en ben nog steeds heel blij er mee. Een TV-beugel monteren kan nog wel eens een hele klus zijn, maar dat viel reuze mee met deze beugel van Vogel's. De duidelijke handleiding heeft hier een grote rol ingespeeld. De handleiding legt stap voor stap uit hoe de beugel in elkaar gemonteert moet worden en hoe je deze het best aan de muur kan monteren. Dit is natuurlijk een groot voordeel van deze beugel. Daarnaast heb je ook genoeg mogeijkheden om de kijkstand van de televisie te veranderen door de beugel links of rechts te draaien. Kortom, dit is een simpele maar hele goede, stevige TV-beugel.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk te monteren

DirkJan 19-01-2018

robuuste beugel die doet wat hij moet doen

Als de beugel na enkele hindernissen overwonnen te hebben (de pijpsleutel 13 en een inbussleuteltje erbij geleverd zou wel makkelijk zijn), gemonteerd is ben je de hoge prijs bijna weer vergeten.
Makkelijk instelbaar in elke gewenste stand en heel plat tegen de muur als niet meer wilt kijken.

Pluspunten

• plat
  • goed instelbaar

Minpunten

• hoge prijs

HMohamed 23-12-2017

Goede beugel, veel mogelijkheden om je TV precies te positioneren. Alle accessoires zijn inbegrepen; een complete set om alles mooi weg te werken en je kabel langs de beugel te begeleiden. De kwaliteit van de beugel is zeer goed en voelt robuust aan. Je TV hangt mooi en stevig vast en het ziet er zeer goed uit. Ik ben erg tevreden met de TV beugel, deze is makkelijk te draaien en hangt bovendien zeer stabiel.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stevige beugel
  • Tv hangt perfect

Wim 02-12-2017

tv Wandbeugel

Goedendag,

Ik heb deze tv wandbeugel nu een aantal weken ingebruik en ben er zeer content mee. De reden dat ik een wandbeugel wilde, was dat mijn ogen niet meer zo goed waren ivm trombose. Ik vond de handleiding niet echt duidelijk, maar uiteindelijk gewoon op de muur gekregen. Ik kan hem lekker van de wand halen en als we zitten te eten en we willen wat kijken is hij makkelijk in gebruik om "het hoekje" om te kijken.
Hij zit bij het niet gebruiken lekker mooi, dicht op de wand en is makkelijk in gebruik.
Al met al ben ik er zeer tevreden mee en raad hem zeker aan als iemand er naar op zoek is!

Deboradebie 06-09-2017

Zeer dun, maar ook prijzig

Voor een tv van 40 inch hebben wij de muurbeugel van Vogel Thin 445 aangeschaft en aan de muur hebben gehangen. De voornaamste reden om de muurbeugel aan te schaffen is dat onze met hun handen veel het scherm van de tv aanraken. Doordat de tv nu aan de muur hangt op een hoogte waar de kinderen niet meer bij kunnen komen wordt hierdoor het scherm niet vies en raakt niet beschadigd. De kabel van de tv is heel mooi weg te werken in de muurbeugel. Daarnaast hebben we een gootje op de muur geplaatst om de kabels vervolgens weg te werken richting het stopcontact. De kabels zijn in het geheel niet zichtbaar meer wat het geheel een zeer strak design geeft.

De muurbeugel is echt heel dun waardoor de tv maar een heel klein stukje van de muur afhangt. Daarnaast ben ik zeer te spreken over de flexibiliteit van de muurbeugel. Deze is 180 graden te draaien waardoor we nu niet alleen vanaf de bank, maar ook vanaf de eethoek tv kunnen kijken.

De muurbeugel van Vogel is wel wat aan de prijzige kant en lastig te monteren doordat de schroeven elkaar in de weg zitten, maar heb zeker geen moment spijt gehad van de aanschaf.

• Flexibiliteit

Minpunten

• Prijs
  • Montage

Uilable 04-09-2017

Muurbeugel, Vogel's Thin 445

We hebben jarenlang onze TV prominent in de woonkamer gehad.
Na een nieuw interieur inrichting hebben we besloten om de tv minder opvallend neer te zetten en hebben we besloten om een Muurbeugel te plaatsen. Na veel zoeken hebben we besloten om de flexibele en degelijke Vogel's Thin aan te schaffen. Dit kan ik iedereen aanraden je zal hier geen spijt van hebben

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Degelijkheid
  • Draaibaarheid
  • Installatie beschrijving

Bjorn de koning 29-08-2017

Mooie tvbeugel

Ik heb weken zitten twijfelen om wel of niet een tvbeugel aan te schaffen. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze beugel.
Het design, de kwaliteit en de mogelijkheden waren voor mij belangrijk en gaven de doorslag voor de thin 445.
Doordat de beugel op 3 punten scharniert kan ik overal in mijn woonkamer genieten van de tv. Tevens is de beugel voorzien van een 20 graden kantelmechanisme. Ikzelf gebruik dat niet veel, maar komt wel van pas als er zonlicht op de tv valt.
De beugel word geleverd met genoeg bevestigingsmateriaal, klein magneet waterpasje en papieren mal voor de juiste afmeting.
De montage is geen hogere wiskunde en is door een ieder makkelijk te plaatsen. De beugel zit vast doormiddel van 4 bouten in de muur. Daaroverheen word een afdekkapje gemonteerd zodat de bouten nagenoeg allemaal niet uit het zicht weg zijn. Helaas word 1 bout niet weggewerkt en blijft die wel in het "zicht".

Al met al is dit een mooie beugel waar ik zeer blij mee ben. Helaas is dit wel een wat duurdere klasse, maar je zult er geen spijt van krijgen.
Daarom zeker een aanrader en een meerwaarde voor het tv kijken.

Pluspunten

• Meegeleverd waterpasje met magneet
  • Genoeg bevestigingsmateriaal meegeleverd

Minpunten

• Prijzig