Vogel's MotionSoundMount (NEXT 8375) - TV-beugel met geïntegreerd geluid, die automatisch draait - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's MotionSoundMount (NEXT 8375) - TV-beugel met geïntegreerd geluid, die automatisch draait op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

info@uilenhoed.eu 24-01-2018

Prima functionaliteit, mooie vormgeving

Dit product komt in twee stevige dozen. Het geluidssysteem is apart verpakt van de beugel en heeft een draadloze subwoofer. Het voordeel van dit systeem is dat er bijna geen draden voor nodig zijn. Stroom, kabel en een stroompunt voor de woofer. In combinatie met zijn geheugenfunctie en verstelbare kijkhoek, maakt dat dit systeem bijzonder flexibel. De luidspreker ziet er erg netjes afgewerkt en luxe uit. De geluidkwaliteit is goed, maar niet van uitzonderlijke kwaliteit. Wil je een stevig product in huis, dat er netjes uit ziet en geluid en hangsysteem combineert, dan is dit zeker de moeite waard.

Pluspunten

• remote functie
  • geheugen functie
  • design
  • combi tussen geluid en muurbeugel

Minpunten

• prijs
  • app is traag

Kemal 22-01-2018

Het installeren duurde wat lang, maar dan heb je ook wat. Ik had nooit gedacht dat een soundbar zoveel verschil kon maken. Ook vind ik het heerlijk om, als de tv uitstaat, muziek te luisteren vanaf mijn telefoon. De muurbeugel maakt de kamer een stuk mooier en de automatische bediening is fantastisch na een lange werkdag. Chapeau voor de ontwikkelaars! De app kan nog wel beter, het opstarten van de app duurt erg lang en de mogelijkheden zijn beperkt. Het geluid instellen vanaf je telefoon zou een volgende stap moeten zijn.

Pluspunten

• Strak design
  • Goed geluid
  • Bediening

Minpunten

• Prijs

TT010 26-11-2017

Vogel's MotionSoundMount (NEXT 8375)

Kwalitatief goed en mooi afgewerkte beugel van het Nederlandse merk Vogel's. Geluidskwaliteit van de soundbar en woofer zijn goed alleen vond ik persoonlijk dat de standaard settings (Speech of Movie) allebei met erg veel bass komen, dit is eenvoudig te verhelpen met de meegeleverde afstandsbediening. App om de beugel mee te bedienen had naar mijn idee prima toegevoegd kunnen worden aan de functies van de afstandbediening (of vv), dat had weer een apparaatje gescheeld. Ophangen van de beugel nam bij mij ongeveer 2u in beslag, ophang instructies hadden naar mijn idee duidelijker gekund. Nog een klein nadeeltje op mijn Panasonic TV komt het frame wat op de achterkant van de TV wordt geplaatst net voor de RCA in/outputs, op zich zou je deze niet nodig moeten hebben daar je de soundbar nu gebruikt, maar wellicht de moeite waard om even te checken). Al met al een heel goed product welke misschien niet de goedkoopste is, maar dit qua uiterlijk en kwaliteit dit zeker goedmaakt.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Draadloze verbinding woofer

Minpunten

• handleiding

Amo 20-11-2017
Prachtig apparaat, een ware sieraad voor de woonkamer

De montage was redelijk lastig, er zijn best wat stappen die je moet doorlopen. Maar als de beugel eenmaal hangt, is het een verrijking van de woonkamer.
Het geluid is van hoge kwaliteit en ook de automatische bedienfunctie is top. Ook leuk om te demonstreren als je familie of vrienden over de vloer hebt, iedereen is lyrisch. Kortom een echte aanrader, wel aan de dure kant

Pluspunten

• Automatische bedienfunctie
  • Goede speaker
  • Degelijk

Minpunten

• Prijs
  • Niet kantelbaar

RonaldS 12-11-2017

Geweldige tv beugel. Boven verwachting

Wat een geweldig om deze beugel in huis te hebben.
Iedereen kijkt zijn ogen uit bij het zien van de automatische draai functie.
Top voor als je vlak op de muur wilt, maar de tv gedraaid moet hangen als je wilt kijken.
De soudbar Zet je vast aan de beugel daardoor heb je goed geluid bij de tv.
Met de Vogel app ik je de tv vanuit je stoel draaien.
Top aankoop

Pluspunten

• Draaiende beugel via de app
  • Geluid
  • Simpele installatie
  • Boormal

Uilable 08-11-2017

Vogel's MotionSoundMount (NEXT 8375)

De Vogel's MotionSoundMount (NEXT 8375) is een zeer mooie en degelijke muurbeugel.
Hij is mooi afgewerkt (met strakke afdekkappen) en kabelgoten in de beweegbare armen.
De beugel zelf is erg zwaar, maar je moet niet vergeten dat de beugel geschikt is voor TV tot 60" en bijna 60 graden kan draaien wat inhoud dat de beugel wel een kleine meter van de muur moet komen. Er komt genoeg geluid uit de soundbar en subwoofer, echter enige tuning is vereist. De beweegbare app is erg handig, jammer dat jezelf eerst de firmware moest updaten. Mocht de Vogel's MotionSoundMount (NEXT 8365 vs 8375) een identieke soundbar en subwoofer hebben vind ik 320 euro extra voor deze gadget erg veel geld. De draadloze subwoofer (enkel een spanningskabel) is wel ideaal, wat erg veel vrijheid geeft.

Pluspunten

• Geintegreerde soundbar
  • Draadloze subwoofer
  • Elektrisch verstelbaar (Gadget)
  • Degelijk
  • Strak design

Minpunten

• Prijs

TheoC 05-11-2017
Review Vogel’s muurbeugel next 8375.
De muurbeugel voelt heel degelijk en stevig aan. Mag ook wel want is geschikt voor tv’s tot 60’’.
Met de bijgeleverde sjabloon is de beugel goed en eenvoudig op de muur te bevestigen, met mijn 40’’ op een houten achterwand maak ik gebruik van 3 van de 4 boutgaten.
Het monteren van de TV ging niet zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing. Mijn samsung TV heeft een rand aan de achterkant waardoor de meegeleverde bouten en vulringen te kort zijn. Hierdoor is de TV in rust ook minder vlak tegen de achterwand te plaatsen.
Het downloaden van de app, alleen via de site van vogel’s, gaat makkelijk. De firmware update neemt wel enige tijd in beslag maar daarna werkt de app zoals verwacht. Voor verschillende zit posities goed te programmeren en heerlijk TV kijken.
Het aansluiten van de soundbar en subwoofer met de meegeleverde kabels lukt niet volgens de mee geleverde gebruiksaanwijzing. Via de website een nieuwe gebruiksaanwijzing gevonden en na anders aan te sluiten ook geluid uit de speakers gekregen. Het wegwerken van de bekabeling vergt enige geduld maar daarna zit het ook netjes.

Pluspunten

• goede vervanging voor de standaard tv speakers
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• prijs