Samsung WMN1000A - Reviews

Kleuren
zwart

7,6

Jippy_cheap 16-02-2011 Product paar dagen in bezit

Ipv deze (veel te dure) muurbeugel; gewoon een OMB SLIM 200 aanschaffen voor 30 euro. Dit is dezelfde nette oplossing (kleiner) en veel goedkoper.

mtijn77 08-01-2011 Product jaar of meer in bezit

Helaas een ietwat ongebruikelijke boormaat nodig voor de pluggen. Op dat na hangt de TV erg mooi plat tegen de muur met deze ophanging en het ophangen zelf is bijzonder eenvoudig, als een schilderij. Het geheel weer eraf halen is wel wat lastig.
Een klein aandachtspunt is het stroomsnoer. Dat zit aan de andere kant van de rest van de aansluitpunten dus wil je alle kabels gebundeld vanachter de TV wegleiden dan is de kans groot dat je het stroomsnoer aan de achterkant van de TV naar de andere kant wil trekken. Als je dit doet hangt het snoer vaak precies achter een van de muursteunen dus dat zou even prutsen kunnen zijn om de TV plat tegen de muur te krijgen.

HansR66 05-12-2010 Product paar dagen in bezit

6,3
Schandalig duur voor een metalen schijfje en 4 kunststof doppen. Wel simpel te monteren.

moos22 01-11-2009 Product maand in bezit

Kinderlijk eenvoudig systeem om de tv op te hangen. Er is de mogelijkheid om ook een dikkere scart-aansluiting op een fatsoenlijke manier weg te stoppen, want de tv hangt zeer dicht tegen de muur.

Ik vind het wel erg duur.

Jack Pot 10-08-2009 Product paar weken in bezit

Vorige week heb ik mijn LED TV (UE40B6000) aan de muur bevestigd met behulp van de WMN 1000.

De eenvoud van het product is zeer treffend. Ik hoefde slechts 2 gaten te boren (waar ik voor mijn vorige muurbeugel wel 8 gaten moest boren). Vervolgens kon ik het toestel echt als een schilderij ophangen. Het mooie is ook dat de TV altijd recht te hangen is.
Optisch hangt de televisie vlak tegen de muur, wat erg goed staat met de platte LED TV. Het meest uitstekende punt van het toestel hangt een kleine 5 cm van de muur.

Het ziet er strak uit dus ik ben er erg over te spreken!