Vogel's EFW 8245 Wall mount Motion+ M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's EFW 8245 Wall mount Motion+ M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John3446 19-12-2010

Een degelijke wandsteun, die redelijke makkelijk in elkaar is te zetten. Bij het installeren van de Vogel’s EFW8245 wandsteun ben ik tegen een aantal teleurstellingen aangelopen.
- Als je de wandsteun monteert op basis van de geïntegreerde waterpas, dan is de wandplaat niet waterpas.
- De boutjes voor bevestiging van de steun met de TV (een Samsung UE C6700) ontbraken.
- Na montage van de wandsteun, was de muurplaat van de steun aan één kant van de tv zichtbaar. Ik was ervan uitgegaan dat deze geheel achter het tv-scherm verborgen zou zitten.
- Volgens de productinformatie is de minimale afstand tot de wand 83 mm. Dit is 105 mm.

jannouwens 21-01-2010

Beugel biedt 90 graden linksom en 75 graden rechtsom, geen tilt.

Beugel is strak en draait zeer soepel vergeleken met bijvoorbeeld de VIVANCO MA3230 TFT-/LCD-wandhouder 25 kg (o.a. Expert, Conrad)

Bijgeleverde imbus sleutel is overigens wel van onvoldoende kwaliteit en bleek ook niet geschikt om een van de komponenten te demonteren. Eigen imbus sleutel paste daarentegen zonder problemen. Dit leidde eerst tot het nodige gepruts, tegenvaller.

Tevens is er nog een Euro 15 retour aktie van Vogels.