Vogel's VFW 426 SILVER

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's VFW 426 SILVER op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Rondo37 14-03-2011
Geschreven voor: Vogel's VFW 426 SILVER

werkt prima, schroeven erg lang heb deze vervangen voor schroeven van mezelf, goed te monteren. Erg tevreden met de aanschaf. Goede voorlichting

amdjunk 24-10-2010
Geschreven voor: Vogel's VFW 426 SILVER

Leuk ding om te zien, maar wat een bedroevende kwaliteit, ook hier breken de schroeven voor de bevestiging zomaar af. De stelschroef voor het kantelen draait ook door, dus niets te stellen en een tv die zomaar voorover zakt. Dat opgelost door en een houtje tussen te klemmen, wel wat te gek voor een ding van €80,- Dan blijkt ook nog dat hij niet horizontaal blijft hangen, daar ook weer wat voor tussen moeten klemmen. Uitendelijk kom ik waar ik wil zijn maar nogmaals heel weinig kwaliteit voor veel geld

ajjaka 21-04-2010
Geschreven voor: Vogel's VFW 426 SILVER

Deze beugel is makkelijk te monteren, en kan mooi alle kanten op draaien.
Alleen de schroeven die er bij worden geleverd om deze steun aan de muur te monteren zijn waardeloos, dit is echt prut kwaliteit, de een breekt zo maar af en de ander draait dol.
Hier voor even andere schroeven gehaald die wel heel bleven.
Verder ben ik zeker tevreden over de kwaliteit van deze steun