Just-mounts JM600SF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Just-mounts JM600SF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Herman 14-07-2016

Prima muurbeugel

Geschreven voor: Just-mounts JM600SF

Eenvoudig te monteren met uitstekend resultaat. Wel heel goed opletten dat je - voor het monteren van de staanders" op je TV - bouten van de juiste lengte gebruikt (zie handleiding van je TV) én....dat de "kop" van die bouten niet boven de "staanders" uitsteekt. Anders krijg je 'm niet op de muur. Ik heb de koppen van de bouten dan ook wat in moeten korten (geslepen). Hangt prachtig vlak op de muur. De bijgeleverde waterpas zou ik niet gebruiken, maar gewoon je eigen grotere waterpas. Tot slot: voor ophangen TV eerst de kabels aansluiten!!! Resultaat zeer deugdelijke ophanging en mooi dicht op de muur. Nog prima (na ophanging) van L. naar R. te verschuiven, om zo de juiste plaats te bepalen. Prima product.