Newstar FPMAW915

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Newstar FPMAW915 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ray.1973 08-10-2010
Geschreven voor: Newstar FPMAW915

Deze muurbeugel gekocht vanwege de vele stelmogelijkheden (draaien, kantelen, roteren).

Op het plaatje ziet hij er een beetje plastic-achtig uit, maar in het echt is hij heel zwaar en solide.

Wordt geleverd met alle mogelijke schroeven en beugels om op diverse manieren te kunnen bevestigen. Er zit zelfs een kleine waterpas bij om 'm goed op te kunnen hangen.

Ik heb zelf de bijgeleverde schroeven gebruikt om 'm aan de muur te bevestigen. Zitten ook keilbouten bij, maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van.
Het enige wat je zelf moet hebben zijn 4 pluggen maat 12 voor de muurbevestiging.

Tip: voordat je de tv aan de muurbevestiging hangt, plaats eerst het bovenste gedeelte van het muurkapje erop anders kan je de tv er weer vanaf halen omdat hij er anders niet meer op past (spreek uit ervaring). Dit blijkt ook wel uit de montageplaatjes, maar zie je snel over het hoofd.

Een paar dagen in het bezit en tot nu toe zeer tevreden.